Zobrazují se záznamy 330-349 z 429

    • Stanoviště pro měření a vzorkování otěrů z brzdových obložení 

      Autor: Arjun Chettiyattil Pankaj; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)
      The thesis deals with the practical design of an airtight enclosure around the braking mechanism with the filtered air has drawn into the chamber and provides cooling to the braking mechanism. This flow scavenges the wear ...
    • Stanoviště pro testování kloubových hřídelí v laboratořích na Julisce 

      Autor: Oldřich Suchánek; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Voženílek Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-04)
      Cílem diplomové práce je modernizace otevřeného zkušebního stanoviště v laboratořích na Julisce. V úvodu je vypracována rešerše zabývající se kloubovými hřídeli s homokinetickými klouby a jejich problematikou v kontextu ...
    • Strategie řízení paralelního hybridního pohonu 

      Autor: Černý Jiří; Vedoucí práce: Morkus Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Strukturální analýza bloku motoru se spodní skříní a prodlouženého bloku motoru s víky ložisek 

      Autor: Voráček Michal; Vedoucí práce: Kazda Josef; Oponent práce: Kuchař Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)
      Tato diplomová práce řeší strukturální analýzu bloku motoru se spodní skříní a prodlouženého bloku motoru. Ze zadané geometrie budou vysíťovány 3D MKP modely všech součástí. Následně MKP modely budou sestaveny do dvou ...
    • Studie koncepčního řešení vysokorychlostní jednotky pro VRT v ČR 

      Autor: Jiří Zubr; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pracht Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tématem této diplomové práce je studie konceptu vysokorychlostní jednotky použitelné pro provoz na VRT v ČR. V teoretické části je provedena rešerše současných vysokorychlostních jednotek provozovaných v Evropě a v Asii. ...
    • Studie dvoudobého naftového motoru s kombinovaným přeplňováním 

      Autor: Číp Ladislav; Vedoucí práce: Pohořelský Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)
    • Studie geometrických parametrů trysky pro použití v chladicím cyklu zařízení využívající zbytkové teplo 

      Autor: Gopalakrishnan Deepak Kumar Jangid; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Toman Rastislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
      V diplomové práci je provedena studie provozního režimu ejektoru použitého v chladícím cyklu. Studie byla provedena s využitím výpočetních metod mechaniky tekutin a je zaměřena na ověření citlivosti ejektoru provozu na ...
    • Studie koncepce pohonu motorových vozidel nezávislé trakce 

      Autor: Talacko Aleš; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie konstrukce hrubé stavby skříně nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Kujan Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru 

      Autor: Weiss Václav; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Hanousek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ...
    • Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky 

      Autor: Mihulec Michal; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Čapek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
      Tématem diplomové práce je studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky. V teoretické části jsou popsána řešení pojezdů vysokorychlostních vozidel s provozní rychlostí vyšší než 300 km/h. ...
    • Studie proveditelnosti autonomního tramvajového vozidla s dvounápravovým pojezdem 

      Autor: Matěj Dynybyl; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Zelingr Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Tato diplomová práce je studií proveditelnosti autonomní tramvaje s jednonápravovými podvozky určené k provozu v režimu dynamické dopravy po stávající tramvajové infrastruktuře v Praze. Práce řeší základní koncepci vozidla, ...
    • Studie rekonstrukce přední části vozu Praga R1 

      Autor: Vojík Radek; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Jirásek Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
      Předmětem diplomové práce je zanalyzovat a navrhnout možné úpravy nosné skořepiny vozu Praga R1 pro plně dvojmístnou variantu vozu. Téma jsem řešil pomocí navržení úprav podvozku, umožňující praktické ověření vlivu navržených ...
    • Studie spalovacího motoru s prstencovým ventilem jako prodlužovače dojezdu 

      Autor: Krch Martin; Vedoucí práce: Žák Zdeněk; Oponent práce: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27)
    • Studie systému řízení teploty bateriových elektrických vozidel se srovnávací perspektivou 

      Autor: Thibault-Pierre Boulenger; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Kaněra Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Current automotive sector is ruled by energetic consumption , especially in Europe. Vehicles have to pass precisely defined cycles on roller bench or on open road in order to measure their energetic consumption as accurately ...
    • Studie trakčního podvozku kolejového elektrobusu 

      Autor: Hromádka Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Šindelář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)
      Práce se zabývá koncepčním návrhem jednonápravového podvozku pro kolejový elektrobus. Teoretická část, zpracovaná formou rešerše, pojednává o různých konstrukčních řešeních kolejových podvozků. Byl zpracován typový výkres ...
    • Studie trakčního podvozku pro nízkopodlažní tramvaj 

      Autor: Komínek Martin; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Zakopal Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)
      Práce se zabývá podvozkem s poddajným rámem nízkopodlažní tramvaje. Popisuje provozní i konstrukční aspekty podvozku a jejich vazbu na vozidlo. Součástí práce je hmotnostní bilance vozidla, návrh vypružení, svislá dynamika ...
    • Studie únosnosti profilů při dynamickém zatížení 

      Autor: Coufal Filip; Vedoucí práce: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie vlivu fyzikálních parametrů na chybu měření nárazu hlavového impaktoru na kapotu vozidla 

      Autor: Jakub Ryška; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Jakubský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek spadající do kategorie ochrany chodců. Hlavním tématem pro vypracování byl zvláštní jev vyskytující se při testech s hlavovými impaktory v různých laboratořích. ...
    • Studie vlivu proměnné délky sacího potrubí na dynamické vlastnosti vozu Formule Student. 

      Autor: Matyáš Kajsrlík; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Mareš Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Tématem diplomové práce je studie variabilních sacích systémů a návrh pro použití do soutěže Formula Student. Sací trakt musí odolat tvrdým podmínkám soutěže a taktéž zlepšovat parametry monopostu. Sací systém musí být ...