Zobrazují se záznamy 241-260 z 429

    • Optimalizace přelňovaného motoru s e-asistovaným kompresorem (eBooster) 

      Autor: Valery Martyuk; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
      V této práci proběhlo vyhodnocení elektricky asistovaného přeplňování. Práce se skládá ze dvou části – teoretická rešerše existujících řešení a praktická část obsahující 1D simulace přeplňovaného motoru v prostředí GT-Suite.
    • Optimalizace převodového ústrojí vozu Formula Student 

      Autor: Široký Václav; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Borovička Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)
      Tato diplomová práce pojednává o variantách převodovek umožňujících řazení za stálého toku výkonu, a o jejich kladech a záporech pro vůz kategorie Formula Student/SAE. V souvislosti s tím je vypočten odhad zlepšení výkonů ...
    • Optimalizace rozměrů ojnice spalovacího motoru 

      Autor: Brankov Ivaylo; Vedoucí práce: Mikulec Antonín; Oponent práce: Zoul Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27)
    • Optimalizace rozmístění a upevnění komponent výzbroje elektrické jednotky 

      Autor: Tomáš Podzimek; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Prell Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Předmětem diplomové práce Optimalizace rozmístění a upevnění komponent výzbroje elektrické jednotky je navrhnout moderní elektrickou nízkopodlažní jednotku pro regionální dopravu. Navržené vozidlo bude mít hrubou stavbu z ...
    • Optimalizace sacích kanálů motoru Yamaha R6 pro Formuli student. 

      Autor: Bugár Patrik; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cieľom práce bola optimalizácia sacích kanálov motora Yamaha R6 s restriktorom v sacom potrubí pre aplikáciu v súťaži Formula Student a následné testovanie navrhnutých tvarov vložiek sacích kanálov na skúšobnom zariadení.
    • Optimalizace spotřeby paliva s použitím mild-hybridního pohonu vozidla 

      Autor: Bhargava Sriram Kone; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Macek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
      Tato diplomová práce se zabývá přeměnou klasického vozidla poháněného spalovacím motorem na mild hybrid a optimalizace spotřeby paliva. Výzkum je prováděn za použití gradientních dat získaných na dané testovací trase a ...
    • Optimalizace termodynamiky a konstrukce spalovacacího motoru pro Range Extender 

      Autor: Mikuláš Adámek; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
      Práce se zabývá metodikou návrhu a optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá specifickými vlastnostmi spalovacích motorů používaných jako Range Extendery a jejich návrhem. Praktická ...
    • Optimalizace topologie komponent pohonné jednotky 

      Autor: Kimmerlin Florian; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
      This paper aims to describe how a topology optimisation process has been implemented in Jaguar Land Rover’s Powertrain Research Design Team through the delivery of an example component, the cam-carrier of an in-line 6 ...
    • Optimalizace tvaru sání motoru pro Formuli Student 

      Autor: Čepek Richard; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Toman Rastislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Práce se zabývá návrhem sacího traktu pro motor Yamaha R6 použitým v monopostu Formule Student. Cílem je optimalizovat tvar sacího traktu za použití 1-D a 3-D simulačních modelů. Práce obsahuje rešerši využívaných řešení, ...
    • Optimalizace vyplachování dvoudobého spalovacího motoru spojením 1-D a 3-D CFD přístupu 

      Autor: Jan Rudolf; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Navrátil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
      Tato práce se zabývá optimalizací vyplachování dvoudobého zážehového spalovacího motoru o zdvihovém objemu 528 cm3. Prototyp určený k optimalizaci vychází z návrhu pana Ing. Králíka, který nahrazuje konvenční dmychadlo ...
    • Optimalizace výkonu a spotřeby motoru Yamaha R6 pro závodní trať. 

      Autor: Tomíček Libor; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Předmětem této práce je analýza motoru Yamaha YZF-R6 použitém v závodních vozech Formula Student tým CTU CarTech, a úpravy daného motoru pro snížení spotřeby v závodním provozu. Úpravy se týkají jak samotné plnicí soustavy ...
    • Optimalizace zážehového motoru s výkonovou tubínou 

      Autor: Kohout Petr; Vedoucí práce: Bolehovský Ondřej; Oponent práce: Pohořelský Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-06)
      V této magisterské diplomové práci je vytvořen simulační výpočetní model pro zjišťování potenciálu výkonové turbiny připojené k benzinovému zážehovému motoru. Při simulacích je implementován pokročilý model zachycující ...
    • Optimisation of the controller for an electrically propelled semi-trailer 

      Autor: Naman Kamal; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Optimisation of the controller for an electrically propelled semi-trailer
    • Optimization of mechanically controlled scootter CVT transmission 

      Autor: Binka Jozef; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Fořtl Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-12)
      Optimization of mechanically controlled scootter CVT transmission
    • Optimization of the strategies and calibrations of the start for a production Flex-fuel direct-injection engine 

      Autor: Raute Valentin; Vedoucí práce: Vojtíšek Michal; Oponent práce: Pechout Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)
      This thesis describes the calibration process of the start for a mass production Flex-fuel direct-injection engine running on neat ethanol. This process is composed of several aspects from the software and calibration ...
    • Organizace a management projektu konsorcia 

      Autor: Hicham Kasraoui; Vedoucí práce: Žilka Miroslav; Oponent práce: Delassus Ségolène
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)
      Automotive industry is experiencing a turning point which raises several questions. My thesis is trying to answer some of those queries: How can OEMs use innovation and new management methods to best manage this transformation? ...
    • Osobní vůz pro rychlost 200 km/h s podvozky s vypružením ocelovými pružicími prvky 

      Autor: Michal Kuneš; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Moureček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Diplomová práce se zabývá návrhem osobního vozu pro rychlost do 200 km/h vybaveného podvozky s vypružením ocelovými pružicími prvky, což zahrnuje stanovení parametrů vypružení. Ověřují se jízdní vlastnosti a bezpečnost ...
    • Ověření funkce filtru pevných částic dálkovým měřením 

      Autor: Lukáš Kolbaba; Vedoucí práce: Vojtíšek Michal; Oponent práce: Jindra Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Práce se zabývá detekcí vozidel s nadměrnými emisemi pomocí dálkového měření koncentrace částic a CO2 ve vzorku ovzduší odebíraném v blízkosti projíždějících vozidel. V pilotním experimentu byl potvrzen možný přínos ...
    • Ovládání a akvizice dat na zkušebním stavu převodových ústrojí motorových vozidel. 

      Autor: Martin Kovář; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Sobotka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-01)
      Tato práce ve svém úvodu pojednává o měřicích metodách vybraných fyzikálních veličin v rámci testovaní převodových ústrojí motorových vozidel. Dále popisuje současný stav zkušebního stanoviště v laboratořích v Praze na ...
    • Palivová trať pro plynový motor s nepřímým zážehem s vyplachovanou předkomůrkou 

      Autor: Štěpán Kyjovský; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Takáts Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
      V první části práce pojednává o konstrukčním řešení palivové tratě pro přívod paliva do aktivně vyplachované předkomůrky a sacího potrubí zkušebního jednoválce. V textu je uvedeno a porovnáno několik variant. Součástí ...