Zobrazují se záznamy 102-121 z 429

    • Hybrid Vehicle Driveline concept 

      Autor: Fabry Pavel; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Morkus Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-13)
      Tato diplomová práce je zaměřena na návrh konceptu dvojspojkové převodovky pro automobil segmentu B poháněný benzinovým motorem a dvěma elektickými motor-generátory. Koncept je podpořen simulací zatěžovacího cyklu. Základní ...
    • Hybridizace bitevního tanku 

      Autor: Elisa Tanguy; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Deloumeau Francois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-27)
      The objective of this project is to replace the powertrain of a battle tank by a hybrid one. A MATLAB/Simulink model is being developed in order to perform simulations to estimate the fuel consumption gains. This project ...
    • Hybridní motorgenerátor 

      Autor: Vojtěch Horák; Vedoucí práce: Remek Branko; Oponent práce: Uzlík Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem jednotky prodlužovače dojezdu s rotačním spalovacím motorem a střídavým generátorem pro vozidlo se sériovým hybridním pohonem. Nejprve je zpracována rešerše podobných vozidel a ...
    • Hydraulic Active Damping System 

      Autor: Bindiganavile Venkatesh Ashrith; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-03-24)
      Hydraulic Active Damping System
    • Implementation of a multiaxial fatigue test methodology 

      Autor: Fardin Joachim Maël Titouan; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Implementation of a multiaxial fatigue test methodology
    • Improvement of electronic screw joint tightening technology in production of ŠKODA AUTO 

      Autor: Václav Královec; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-11-21)
      Improvement of electronic screw joint tightening technology in production of ŠKODA AUTO
    • Inovace stanoviště pro zkoušení ventilových rozvodů 

      Autor: Hübner Zdeněk; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-06)
      Tato diplomová práce se věnuje inovaci měřícího stanoviště určeného k měření ventilových rozvodů spalovacích motorů. Je provedena analýza výchozího stavu stanoviště. Na stanovišti jsou provedeny konstrukční změny, jsou ...
    • Integrace lehkého pomocného trakčního motoru do kolové skupiny osobního automobilu 

      Autor: Terézia Ďurkovičová; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Medek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)
      Cílem této diplomové práce je vytvořit vhodné konstrukční řešení integrace lehkého elektromotoru do kolové skupiny zadaných náprav. Záměrem je použití tohoto pohonu jako doplňkového na nehnané nápravě osobního automobilu. ...
    • Integrovaná chladící jednotka pro Cargo lokomotivu 

      Autor: Gaisler Jan; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Investigation into the tire relaxation length behavior using FEM 

      Autor: Betínsky Michal; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-03-24)
      Investigation into the tire relaxation length behavior using FEM
    • Kalibrace simulačního modelu motoru 

      Autor: Jan Michálek; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Pohořelský Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Obsahem této diplomové práce je kalibrace simulace čtyřválcového motoru Yamaha YZF-R6 použitého ve studentské formuli. První část práce se zaměřuje na experimentální měření na brzdovém stanovišti pro získání potřebných ...
    • Karosérie elektromobilu 

      Autor: Svoboda Jindřich; Vedoucí práce: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Karosérie vozu Formula Student 

      Autor: Šumelda Adam; Vedoucí práce: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Klikový mechanismus pro experimentální jednoválcový motor 

      Autor: Souček Jakub; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Šopík Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-13)
      Práce se zabývá úpravou klikového mechanismu zkušebního jednoválcového motoru AVL 5402. Tato práce je součástí většího projektu kompletní přestavby tohoto motoru ze vznětového na zážehový. V úvodu je představena současná ...
    • Kolová jednotka osobního vozu a ložiskové uložení 

      Autor: Robert Fiedler; Vedoucí práce: Tajzich Václav; Oponent práce: Vrána Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-01)
      Tato diplomová práce se věnuje valivým ložiskům; automobilovým, ložiskovým jednotkám a uložení kola u osobních automobilů. V první části jsou představeny ložiskové jednotky, jejich rozdělení, specifika, konstrukční uspořádání, ...
    • Koncepční návrh elektrického pohonu komunálního vozidla 

      Autor: Michal Zbojovský; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Táto práca sa zaoberá koncepčným návrhom elektrického pohonu komunálneho vozidla so snahou ponechať čo najviac možných dielov z pôvodnej spaľovacej verzie vozidla . Z dôvodu využitia vozidiel a určeniu jazdného cyklu, v ...
    • Koncepční návrh konstrukce motocyklu s konvenčním i elektrickým pohonem. 

      Autor: Martin Horčík; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Lukáš Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-28)
      Výstupem z dalšího textu je návrh možného řešení uložení dvou variant systému pohonů do jednotného základního dílu nosného rámu motocyklu. Byla vypracována rešerše v oblasti motocyklů konvenčních a elektrických. Spalovací ...
    • Koncepční řešení prostoru posádky vozu kategorie GT 

      Autor: Mundil Miloš; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Jirásek Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-30)
      Tato práce studuje technické předpisy kategorie LMP3 a skupiny CN, porovnává je s předpisy ECE. Přináší návrh 3D modelů pro automatické generování sestav. Ukazuje použití těchto modelů pro kontrolu prostoru posádky ...
    • Koncepční studie dvousilové Cargo lokomotivy 

      Autor: Martin Dvořák; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Špalek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tato práce se zabývá koncepčním návrhem dvousilové nákladní lokomotivy. Návrh je zaměřen na tuzemský železniční systém a jeho požadavky. Pro řešení dvouzdrojové lokomotivy je zde použit diesel-elektrický přenos výkonu pro ...
    • Koncepční studie vozu pro přepravu nákladů vyššími rychlostmi 

      Autor: Daniel Drnec; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Bittner Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Předmětem diplomové práce je posouzení možností rychlé železniční nákladní dopravy. V první části je práce je provedena rešerše železničních vozidel pro rychlou přepravu nákladů a odhad poptávky po rychlé železniční nákladní ...