Now showing items 1-4 of 4

    • Návrh uložení kotvy motoru a pastorku převodovky pro Cargo lokomotivu 

      Author: Kodera Vojtěch; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-07-01)
      Práce obsahuje analýzu uložení pastorkového hřídele. Porovnává uložení letmo s uložením ve víku převodovky.
    • Návrh výstupního kloubového hřídele pro odpružený pohon tramvajového dvojkolí 

      Author: Vodička Matěj; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-09)
      Bakalářská práce představuje studii řešení pohonu tramvajového dvojkolí nízkopodlažní tramvaje pomocí krátké kloubové hřídele. Kloubová hřídel používá ojničkové klouby. Bakalářská práce řeší otázky jejího silového dimenzování, ...
    • Návrh závěsky u nápravové převodovky příčného částečně odpruženého pohonu dvojkolí 

      Author: Oldřich Suchánek; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem svislé závěsky u nápravové převodovky příčného částečně odpruženého pohonu dvojkolí. V práci je provedena rešerše pohonů dvojkolí a rešerše provedení závěsek. Ze vzoru praktického řešení ...
    • Systém přenosu tažné síly elektrické lokomotivy 

      Author: Vadim Pentak; Supervisor: Kalivoda Jan; Opponent: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Bakalářská práce se zabývá jednou z problematik elektrických lokomotiv - přenosem tažné sily. Mechanické uspořádání systému přenosu tažné sily ovlivňuje velikost změn nápravových zatížení a tím i velikost tažné sily. Cílem ...