Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Optimalizace vyplachování dvoudobého spalovacího motoru spojením 1-D a 3-D CFD přístupu, Optimization of 2-stroke ICE scavenging process while combining 1-D and 3-D CFD approach
; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Navrátil Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
Tato práce se zabývá optimalizací vyplachování dvoudobého zážehového spalovacího motoru o zdvihovém objemu 528 cm3. Prototyp určený k optimalizaci vychází z návrhu pana Ing. Králíka, který nahrazuje konvenční dmychadlo ...
Návrh modulárního stojanu pro zkoušky motorů na brzdovém stanovišti, Design of the modular stand for engine test cell
; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Tato práce obsahuje koncepční návrhy pro modulární stojany na brzdové stanoviště. Kontrolní výpočty a optimalizaci vůči stávajícímu stojanu. Práce obsahuje kompletní výkresovou dokumentaci. 3D modely v Solid Edge a simulace ...
Optimalizace termodynamiky a konstrukce spalovacacího motoru pro Range Extender, Optimization of thermodynamics and design of a Range Extender ICE
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
Práce se zabývá metodikou návrhu a optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá specifickými vlastnostmi spalovacích motorů používaných jako Range Extendery a jejich návrhem. Praktická ...
Algoritmus pro optimalizaci spotřeby paliva HEV pro jízdu vozidla v kopcích, Hill Climbing Algorithm for Fuel Consumption Optimization of HEV vehicles
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Rozhdestvenskiy Dmitry (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
Tato diplomová práce poskytuje přehled různých režimů řízení hybridních vozidel a strategií řízení implementovaných za účelem minimalizace spotřeby paliva. Je navržena nová strategie řízení pro stoupání a klesání paralelního ...
Kalibrace simulačního modelu motoru, Calibration of simulation engine model
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Pohořelský Luděk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
Obsahem této diplomové práce je kalibrace simulace čtyřválcového motoru Yamaha YZF-R6 použitého ve studentské formuli. První část práce se zaměřuje na experimentální měření na brzdovém stanovišti pro získání potřebných ...
Dvouúrovňová řídící strategie pro hybridní vozidlo s využitím informací o plánované trase, Two-Level Energy Management Strategy for Hybrid Electric Vehicle Using Planned-Trip Information
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Denk Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
Hybridní pohon slouží ke snížení spotřeby paliva a výsledných emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel poháněných spalovacím motorem a jako cesta k jejich úplné elektrifikaci. Aby byl co nejlépe využit potenciál tohoto ...
Automatizovaná optimalizace parametrů experimentální pohonné jednotky, Automated optimization of an experimental power unit parameters
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Páv Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
Tato práce pojednává o zavedení automatizačního systému pro optimalizaci parametrů experimentální spalovací pohonné jednotky. Použití automatizačního systému by mělo směřovat k usnadnění hledání optimálních nastavení akčních ...
Vývoj nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvků karoserie, Development of the tool for assessment of vehicle’s body principal beam mechanical properties
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Baněček Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
Tato práce se zabývá vývojem nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvku karoserie. V teoretické části je shrnuta problematika vývoje karoserie. V praktické části se poté pracuje s připraveným ...
Optimalizace parametrů článkové nízkopodlažní tramvaje s neotočnými podvozky, Parameters Optimization of Articulated Low-Floor Tram with Non-Rotating Bogies
; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Čapek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
Tato diplomová práce se zabývá tramvajemi s nesenými články a neotočnými podvozky. Náplní práce je seznámení s problematikou tramvají tohoto typu a navržení základních parametrů tramvajového vozidla vhodného pro prostředí ...