Zobrazují se záznamy 89-108 z 716

    • Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path 

      Autor: Jaroš Jakub; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
      To develop an engine complying emission limits, reduce fuel consumption and enhance engine power output is a car manufacture’s task of the last years. New emission limits make this task even more challenging and to fulfil ...
    • Development of simulation tools in order to predict the oil cosumption of an internal combustion engine & study of the problematic of oil consumption on torque transitory phase for gazoline engine 

      Autor: Deghaye François-Henry; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Development of simulation tools in order to predict the oil cosumption of an internal combustion engine & study of the problematic of oil consumption on torque transitory phase for gazoline engine
    • Development of tire force state eliminator 

      Autor: Sharma Vishwas; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Development of tire force state eliminator
    • Development of tools to optimize the use of variable of Chassis System 

      Autor: Van Eeckhaute Victor; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Development of tools to optimize the use of variable of Chassis System
    • Diferenciály s funkcí Torque Vectoring 

      Autor: Soukup Jan; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Jasný Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Diferenciály s funkcí torque vectoring jsou používány pro zlepšení manipulovatelnosti vozidla řízením stáčivého momentu. Toho je docíleno dělením točivého momentu v potřebném poměru mezi jednotlivá kola pomocí převodů ...
    • Driver Modelling lmprovement and Drive Cycle Generation 

      Autor: Petr Cink; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-10-02)
      Driver Modelling lmprovement and Drive Cycle Generation
    • Druhý stupeň svislého vypružení osobního vozu 

      Autor: Plomer Jan; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Důsledky snižování odporů nákladních automobilů pro brzdové a zpomalovací systémy vozidel 

      Autor: Martin Macánek; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Pohořelský Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Tato diplomová práce se zabývá důsledky snižování jízdních odporů nákladních vozidel pro brzdové a odlehčovací systémy vozidel. V teoretické části jsou zkoumány jízdní odpory a legislativa nákladních automobilů a jejich ...
    • Dvě experimentální úlohy pro zaměření motorová vozidla 

      Autor: Ondřej Včelák; Vedoucí práce: Kazda Lukáš; Oponent práce: Bous Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-23)
      Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii momentu setrvačnosti, možnostem jeho měření a problematice měření úhlů pomocí inklinometru a dále čtenáře seznámí s laboratorním stanovištěm pro měření ...
    • Dvoučlánková nízkopodlažní tramvaj 

      Autor: Jeglík Jan; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Dvounápravový podvozek nákladního vozu s vypružením parabolickými pružnicemi 

      Autor: Jan Pejša; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Čapek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Diplomová práce se zabývá tvorbou dynamického modelu dvounápravového podvozku s vypružením parabolickými pružnicemi. Důraz je kladen na primární vypružení. Parametry primárního vypružení jsou vypočítány na základě mechanického ...
    • Dvouosý naklápěcí stojan pro testy spalovacích motorů 

      Autor: Světlík David; Vedoucí práce: Vávra Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Dvouosý naklápěcí stojan pro zkoušení spalovacích motorů 

      Autor: Světlík David; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Rudolf Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
      Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných částí dvouosého naklápěcího stojanu pro testování spalovacích motorů. Motivací pro tuto diplomovou práci je výzkum chování motorových kapalin za působení dynamických účinků v ...
    • Dvousilová elektrická lokomotiva 

      Autor: Jan Kopřiva; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Špalek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-01)
      Diplomová práce je zaměřena na návrh dvousilové elektrické lokomotivy. Náplní teoretické části je rešerše dvousilových lokomotiv v evropském železničním systému a jejich trakčních podvozků. Praktická část se zabývá samotným ...
    • Dvouúrovňová řídící strategie pro hybridní vozidlo s využitím informací o plánované trase 

      Autor: Jan Soukup; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Denk Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Hybridní pohon slouží ke snížení spotřeby paliva a výsledných emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel poháněných spalovacím motorem a jako cesta k jejich úplné elektrifikaci. Aby byl co nejlépe využit potenciál tohoto ...
    • Dynamická platforma pro nesení lehkého cíle pro testování systémů ADAS 

      Autor: Német Josef; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Diplomová práce stručně shrnuje problematiku testování pokročilých asistenčních systémů ADAS. Uvádí základní testovací scénáře AEB, ACC, včetně používaných řešení realizací těchto scénářů. Na základě rešerše dané problematiky ...
    • E-Trailer: Design and implementation of a controller for a hybrid tractor semitrailer 

      Autor: Akarsh Naveen Kumar Makam; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-30)
      E-Trailer: Design and implementation of a controller for a hybrid tractor semitrailer
    • Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu 

      Autor: Studničný Miloš; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-17)
      Práce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící ...
    • Ekvivalentní obvod třífázového indukčního motoru 

      Autor: Tathgir Rishabh; Vedoucí práce: Mindl Pavel; Oponent práce: Haubert Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
      The paper is about Modelling, Simulation and Verification (by way of practical testing) of 3-phase Induction Motor with Direct Torque Control and Inverter, for the purpose of vehicle propulsion. The purpose of my thesis ...
    • Electric powertrains of motorcycles 

      Autor: Brousek David; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-11)
      Electric powertrains of motorcycles