Now showing items 511-530 of 545

    • Výměnný pásový podvozek pro terénní automobil 

      Author: Cifera David; Supervisor: Baněček Jan; Opponent: Lukáš Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-15)
      Diplomová práce se zabývá návrhem výměnného pásového podvozku pro terénní automobil. Shrnuje dosavadní znalosti o existujících typech a popisuje automobil, pro něhož bude podvozek navrhován. Dle určených parametrů navrhuje ...
    • Výpočet dynamiky variabilního ventilového rozvodu 

      Author: Richtr David; Supervisor: Tichánek Radek; Opponent: Uzlík Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)
      Diplomová práce se zabývá tvorbou výpočetního parametrického modelu ventilového rozvodu v programovém prostředí GT-SUITE. Výpočetní model disponuje systémem proměnlivého natáčení vačkových hřídelí s řízením, řemenovým ...
    • Výpočet kotoučových brzd 

      Author: Klejch Petr; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Kocián Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá kotoučovými brzdami pro průmyslové použití. V úvodu je shrnuta obecná teorie třecích brzd, jejich kategorizace a principy. Cílem práce je vytvoření programu pro tepelný výpočet, kontrolu ...
    • Výpočet lisovaného spoje náboje kola na nápravě hnacího dvojkolí elektrické lokomotivy 

      Author: Vrba Jan; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Heptner Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-02)
      Tato bakalářská práce se zaobírá analýzou zatížení lisovaného spoje náboje kola a nápravy u hnacího dvojkolí výkonných elektrických lokomotiv. V rámci této práce byl proveden rozbor namáhání nápravy hnacího dvojkolí zadané ...
    • Výpočet teoretického času vozidla na závodním okruhu. 

      Author: Novotný Tomáš; Supervisor: Baněček Jan; Opponent: Pelikán Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-04)
      Cílem této práce je tvorba nástroje pro výpočet teoretického času průjezdu vozidla definovaným okruhem v programovém prostředí MATLAB/Simulink. Zadaný problém byl řešen pomocí dvoufázového výpočetního modelu. Na základě ...
    • Výpočet torzního kmitání soustrojí a porovnání různých metod výpočtu 

      Author: Kovač Petar; Supervisor: Zoul Václav; Opponent: Steinbauer Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá porovnáním metod řešení torzního kmitání na příkladu dieselelektrického soustrojí. V MATLABu jsou sestaveny programy pro řešení ustálených stavů metodou přímou a modální. Výpočet pro stejné vstupní ...
    • Výpočet trakčních vlastností třívozové tramvajové soupravy 

      Author: Čermák Pavel; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-09)
      Téma mé bakalářské práce vniklo v návaznosti na projekt pro transport a zpracování směsného komunálního odpadu (dále jen SKO), který začal v rámci volitelného předmětu Strojírenské konstruování IV. Moje bakalářská práce ...
    • Výpočetní model rozvodového mechanismu OHV 

      Author: Hashemi Hamid; Supervisor: Tichánek Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Výpočtový model zatížení automobilového ráfku 

      Author: Andrei Gashnikov; Supervisor: Baněček Jan; Opponent: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Tato diplomová práce popisuje vytvoření výpočtového modelu zatížení automobilového ráfku v softwaru Abaqus. Práce obsahuje postup CAD modelování automobilového ráfku a pneumatiky, popisuje způsoby stanovení hyperelastických ...
    • Výroba, skladování a rozvod vodíku na zkušebně pohonů 

      Author: Abhishek Vijay Senghani; Supervisor: Vávra Jiří; Opponent: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Hlavním cílem zprávy bylo provést literární rešerši dostupných prostředků pro dodávku vodíku pro zkušební laboratoř hnacího ústrojí. Proveďte srovnání různých konceptů výroby vodíku na místě. Navrhněte a dimenzujte systém ...
    • Vývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidla 

      Author: Štěpán Pance; Supervisor: Toman Rastislav; Opponent: Heřmanová Jolana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      Cílem této práce je navržení metodického postupu při vývoji heuristické řídící strategie pro paralelní hybridní vozidlo na základě výsledků optimální řídící strategie řízené metodou dynamického programování.
    • Vývoj a validace pokročilého adaptivního tempomatu pro pohonný řetězec s motory v kole 

      Author: Mbenza Mbuambua Kevin Régis; Supervisor: Toman Rastislav; Opponent: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-06)
      This master’s thesis deals with longitudinal vehicle dynamics control, and online parameters estimation, involving the Extended Kalman Filter (EKF), and Luenberger Observer (LO) to estimate the vehicle mass for one, and ...
    • Vývoj kompozitní protiprůrazové přepážky a modifikace deformačního členu vozu Formula Student 

      Author: Lukeš David; Supervisor: Vašíček Michal; Opponent: Řada Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      První část této práce stručně informuje o soutěži Formula student a týmu CTU CarTech. Práce se dále zabývá rešerší pasivní bezpečnosti jak u konvenčních automobilů, tak i u vozů nejpokrokovějších, jimiž jsou Formule 1. ...
    • Vývoj kompozitního ráfku pro vůz kategorie Formula Student 

      Author: Balejík Gorazd; Supervisor: Zavadil Filip; Opponent: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-06)
      V první části práce se autor zabývá rozborem doposud používaných řešení ráfků závodního monopostu kategorie Formula Student a analýzou jejich silných a slabých stránek. V druhém oddílu autor navrhuje své vlastní řešení ...
    • Vývoj pohonu všech kol u osobních vozidel 

      Author: Marek Velát; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-23)
      Cílem této bakalářské práce je vyšetřit vývoj a určit trendy osobních vozidel s pohonem 4x4. První část práce obsahuje teoretické základy pohonu 4x4, krátký náhled do historie a popis nejvýznamnějších provedení pohonu a ...
    • Vývoj snímače tlaku kapalin 

      Author: Manuel Roberto Rueda Castellanos; Supervisor: Emrich Miloslav; Opponent: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
      Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukci matematického modelu a metodiku návrhu snímacího prvku snímače tlaku tekutiny pro automobilové aplikace, keramické pružné membrány jsou široce využívány pro snímání tlaku ...
    • Vývoj virtuálního toolchainu pro vyhodnocení charakteristik hluku a vibrací pohonných řetezců Toyota Hybrid System 

      Author: Ivo Vodička; Supervisor: Toman Rastislav; Opponent: De Smet Jeroen
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-31)
      Tato práce se sestává z rešerše hybrdních pohonů vozidel a NV problematikou pohonného ústrojí Toyota Hybrid System, vývoje a validace MBD metodologie pro predikci booming noise.
    • Výzkum proudění směsi ve spalovacím prostoru vozidlového čtyřválcového zážehového motoru. 

      Author: Valský Jonáš; Supervisor: Vítek Oldřich; Opponent: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)
      Práce pojednává o problematice náplně válce, o jejích základních pohybech, průtokových a vírových vlastnostech sacích kanálů a o samotných vírových číslech. Dále je v práci zpracována simulace statické profukovací zkoušky ...
    • Vzorkovací trať a proporcionální ředění vzorku pro toxikologický inkubátor pro expozice buněčných kultur výfukovým plynům 

      Author: Rajesh Rameswaran; Supervisor: Vojtíšek Michal; Opponent: Ondráček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
      Tento experiment je založen na experimentu toxicity výfukových plynů a vyhodnocuje dlouhodobé účinky výfukových plynů zážehového motoru na tkáně lidských buněk plic. Cílem práce je navrhnout a vyvinout experimentální ...
    • Zařízení pro měření tumblu ve válci spalovacího motoru 

      Author: Schmidt Jiří; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-08)
      Diplomová práce se zabývá měřením tumblu ve válci při stacionární zkoušce na aerodynamické trati. Tumble je vírový útvar, který může vznikat ve válci spalovacího motoru v průběhu sání. Jeho osa je kolmá na osu válce. Práce ...