Zobrazují se záznamy 356-375 z 716

    • Návrh rámu pro motocykl kategorie miniGP 

      Autor: Tomáš Dvořák; Vedoucí práce: Pacoň Lukáš; Oponent práce: Císař Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)
      Diplomová práce se zabývá návrhem rámu pro motocykl kategorie Mini GP s ohledem provozní podmínky a pravidla této kategorie. Tato práce je rozdělena do tří hlavních částí. Úvod práce je zaměřen na představení kategorie ...
    • Návrh řadicí vidličky pro experimentální převodovku 

      Autor: Tomáš Bláža; Vedoucí práce: Bous Marek; Oponent práce: Jasný Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-26)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout konstrukční řešení řadicí vidličky na již navrženém experimentálním stanovišti. Vidlička zajišťuje posuv přesuvné objímky testované synchronizační spojky. K tomu je potřeba zvolit ...
    • Návrh řadicího mechanismu automobilové převodovky. 

      Autor: Marek Bous; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Novotný Bohuslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-28)
      Tato diplomová práce je zaměřena na návrh řadicího mechanismu manuální stupňové automobilové převodovky pro náhradu standardní synchronizační spojky za účelem snížení řadicího času. Dále se zbývá také zástavbou tohoto ...
    • Návrh řídicího algoritmu pohonu hybridního vozidla 

      Autor: Petr Kohel; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Morkus Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Tato diplomová práce v první řadě zpracovává přehled specifických funkcí a možností řízení hybridních vozidel. Následně je v práci navrhnuta heuristická řídicí strategie pro paralelní hybridní vozidla, která využívá ...
    • Návrh sací vačky pro motorovou brzdu. 

      Autor: Martin Síba; Vedoucí práce: Tichánek Radek; Oponent práce: Kohout Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem sací vačky pro dvoudobou motorovou brzdu. Pro návrh, simulaci i kontrolu výsledků byl použit software GT-Suite od Gamma Technologies. Práce obsahuje jeden konstrukční návrh sací ...
    • Návrh sacího a výfukového potrubí pro jednoválcový vodíkový motor 

      Autor: Tomáš Rožníček; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Takáts Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-23)
      Tématem bakalářské práce je vytvoření konstrukčních návrhů uspořádání sacího a výfukového potrubí pro tři varianty jednoválcového vodíkového motoru. První variantou je atmosféricky plněný motor. Druhou variantou je motor ...
    • Návrh sacího traktu motoru Yamaha R6. 

      Autor: Císař Ondřej; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Práce se zabývá návrhem sacího traktu pro vůz formulového typu. Celý návrh je podřízen pravidlům Formula SAE. V práci je popsán vývoj pro závodní sezónu 2016. Značná část práce je věnována praktickému měření na brzdovém ...
    • Návrh sekundárního vypružení otočného podvozku nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Michael Bryan; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Seidl Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Cílem této práce je návrh sekundárního vypružení pro otočný podvozek nízkopodlažní tramvaje. Bylo navrženo řešení sekundárního vypružení pomocí duplexní šroubovité vinuté pružiny, na které jsou provedeny všechny potřebné ...
    • Návrh sekundárního vypružení pro otočný podvozek nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Slavík Radek; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Vaněček Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-03)
      Diplomová práce obsahuje konstrukční návrh sekundárního vypružení a kolébky u otočného podvozku nízkopodlažní tramvaje. Přenos sil ze skříně na kolébku je řešen pomocí pojezdových kladek. Pro zabránění nadměrného naklápění ...
    • Návrh skladby kompozitní struktury pro vůz Formula Student 

      Autor: Jiří Zelený; Vedoucí práce: Pacoň Lukáš; Oponent práce: Kazda Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
      Diplomová práce se zabývá návrhem skladby kompozitní struktury pro vůz Formula Student, který nahradí stávající skladbu kompozitní struktury monokoku, a to za dodržení pravidel FSAE. První část popisuje soutěž Formula ...
    • Návrh sloupku řízení pro vůz typu Formula Student 

      Autor: Terézia Ďurkovičová; Vedoucí práce: Kazda Lukáš; Oponent práce: Jasný Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Témou tejto bakalárskej práce je návrh stĺpiku riadenia pre voz určený na súťaže Formula Student. Konštrukcia stĺpiku riadenia sa odvíja od pravidiel súťaže a od dostupného zástavbového priestoru. V práci sú rozobraté možné ...
    • Návrh spřáhla pro nákladní tramvajovou soupravu 

      Autor: Barnet Michal; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Heptner Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
      V diplomové práci je navrženo mechanické a elektrické propojení tramvají. Dále je řešen výpočet sil mezi vozy na toto propojení a pevnostní validace technického řešení.
    • Návrh stanoviště strojvedoucího elektrické lokomotivy 

      Autor: Kovář Daniel; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Bohuslav Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-29)
      Diplomová práce se zabývá návrhem řídicího pultu strojvedoucího lokomotivy dle meziná-rodní železniční vyhlášky UIC 612 a návrhem vhodného osvětlení kabiny strojvedoucího dle české verze evropské normy ČSN EN 13 272.
    • Návrh těhlice pro vůz Formule Student 

      Autor: Urban Jakub; Vedoucí práce: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
      Cílem této práce je návrh t?hlice vozu Formula student týmu CTU Cartech pro sezonu 2013 s ozna?ením FS05. Práce obsahuje stru?nou re?er?i konstruk?ních ?e?ení t?hlic v seriálu Formula Student a dále se zabývá stanovením ...
    • Návrh uložení dieselagregátu Cummins QSK38 do strojovny článku jednotky GTW+ Russland 

      Autor: Červenka Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Oppolzer Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)
      Rešerše na způsoby řešení strojovny lehkých kolejových vozidel. Hmotností bilance trakčního modulu GTW+ Russland a uspořádání jednotky DPM DMU 001. Návrh uložení dieselagregátu Cummins QSK38, který obsahuje návrh a analýzu ...
    • Návrh uložení kotvy motoru a pastorku převodovky pro Cargo lokomotivu 

      Autor: Kodera Vojtěch; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-07-01)
      Práce obsahuje analýzu uložení pastorkového hřídele. Porovnává uložení letmo s uložením ve víku převodovky.
    • Návrh umístění a upevnění sedadel v interiéru nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Mareš Václav; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Vokoun Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
      Obsahem práce je návrh konzole pro dvojsedák nízkopodlažní tramvaje
    • Návrh úprav ke snížení mechanických ztrát ventilového rozvodu motoru Yamaha YZF R6 

      Autor: Vokurka Martin; Vedoucí práce: Valášek Jan; Oponent práce: Kubíček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-04)
      Tato práce se zabývá mechanickými ztrátami v rozvodovém mechanismu motoru Yamaha YZF R6, který složí k pohonu monopostu týmu CTU CarTech určeném pro soutěže Formula Student/SAE. Cílem je analyzovat mechanismus ventilového ...
    • Návrh úpravy setrvačníkového stanoviště 

      Autor: Michal Marčík; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Klír Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Práce se zabývá modernizací ovládání kotoučové brzdy na setrvačníkovém stavu pro testování automobilových brzd. První část tvoří rešerše možných přístupů včetně popisu ovládání brzd v automobilech a konstrukcí různých ...
    • Návrh vačky pro motorovou brzdu 

      Autor: Hahn Milan; Vedoucí práce: Tichánek Radek; Oponent práce: Tomiška Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Tato diplomová práce se zabývá simulováním motorové brzdy. Motorová brzda je uvažována jako mechanicko-hydraulický systém a pro simulaci tohoto systému je použit simulační software GT-SUITE od společnosti Gamma Technologies. ...