• Aeroelastický model křídla 

      Autor: Jakub Pipek; Vedoucí práce: Beneš Petr; Oponent práce: Šika Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
      Cílem této diplomové práce je vytvořit parametrický aeroelastický model leteckého křídla, který lze snadným postupem uzpůsobit reálné konstrukci a vytvořit tak zjednodušený model pro simulaci chování elastické struktury ...
    • Analýza křídla celokompozitového letounu pro zvýšené zatížení 

      Autor: Veronika Maloušková; Vedoucí práce: Dvořák Milan; Oponent práce: Barák Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Práce se zabývá výpočtem zvýšeného zatížení a následnou pevnostní analýzou křídla letounu Phoenix Air U15. Zvýšené zatížení je způsobeno použitím nového křídlového nástavce, který rozpětí zvětšuje z původní délky 15 m na ...
    • Návrh vypružení kolejových vozidel s definovanou osovou a příčnou tuhostí 

      Autor: Ondřej Ježek; Vedoucí práce: Novotný Ctirad; Oponent práce: Kmoch Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu sekundárního vypružení podvozku Y 0270. V úvodu práce jsou popsány nejčastěji používané pružící prvky nákladních i osobních kolejových vozidel. Dále jsou zde uvedené ...
    • Numerická analýza mechanické odezvy dílů spalovacího motoru 

      Autor: Kristina Šatná; Vedoucí práce: Nesládek Martin; Oponent práce: Padovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Cílem této diplomové práce je provést mechanickou analýzu modelu spalovacího motoru v programu Abaqus s uvažováním mechanických i termálních účinků. Aplikovaný přístup vychází z několika sekvenčních simulací – CFD, termálních, ...
    • Výpočet únavového poškození drážek hlavní dělicí roviny tlakové nádoby reaktoru. 

      Autor: Tadeáš Jakub; Vedoucí práce: Španiel Miroslav; Oponent práce: Švrček Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-25)
      Diplomová práca sa venuje problematike únavového poškodenia drážok hlavnej deliacej roviny reaktora. Pre riešenie sa využil 2D elasto-plastický axisymetrický konečno-prvkový model a následne bol použitý submodel pre detailne ...