Prohlížení Disertační práce - 12000 dle autora "Kolář Josef"
-
Dynamické vlastnosti pohonů moderních kolejových vozidel
Autor: Tomáš Fridrichovský; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kraus Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-27)Pohony moderních kolejových vozidel, zejména asynchronních lokomotiv, pracují se značnými výkony. Stále lepší regulace těchto pohonů umožňuje řídit velikost jejich hnacího momentu s ohledem na okolní podmínky a o to lépe ... -
Metodika eliminace nežádoucích elektromechanických interakcí plně odpruženého pohonu dvojkolí
Autor: Vojtěch Dybala; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Novák Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-10)Konstrukce moderních kolejových vozidel se postupným vývojem dostávají na meze fyzikálních možností. Takové extrémy však mohou vést ke vzniku vad, které mají podstatu v různých fyzikálních fenoménech a je nutné je následně ... -
Metodika návrhu čela tramvaje pro snížení následků nehod na osobní automobily
Autor: Jakub Seidl; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Jelen Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-10)V posledních letech dochází k velkému nárůstu osobní i hromadné dopravy ve městech. Zvýšení dopravního toku má za následek zvyšující se riziko vzniku dopravních nehod. Na výrobce i provozovatele tramvají jsou kladeny čím ... -
Studie distribuce zatížení evolventního ozubení v převodových ústrojích
Autor: Berka Ondřej; Vedoucí práce: Dynybyl Vojtěch; Oponent práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-19)Tato disertační práce s názvem Studie distribuce zatížení evolventního ozubení v převodových ústrojích se zabývá návrhem metodiky pro průběžný monitoring kvality záběru modulových čelních kol. Prace přináší přehled teorie, ...