Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 14
Návrh modernizace železničního spojení Pardubice - Liberec, Concept of modernization of Pardubice - Liberec railway connection
; Vedoucí práce: Horníček Leoš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Experimentální ověření recyklátu z betonových pražců v konstrukční vrstvě pražcového podloží, Experimental verification the recyclate from concrete sleepers in sub-ballast layer
; Vedoucí práce: Horníček Leoš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Posouzení ekologického hlediska dalšího využití vyřazených dřevěných pražců, Environmental assessment of additional usage the discarded wooden sleepers
; Vedoucí práce: Horníček Leoš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR, Comparison of current and newly proposed low frequency dynamic vertical bedding modulus test for undre ballast mats for using in the Czech Republic
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ...
Použití a efektivita výztužných a stabilizačních geomřížek uložených pod kolejové lože, Using and efficiency of reinforcing and stabilizing geogrids inserted under ballast bed
; Vedoucí práce: Horníček Leoš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h, Design of railway line section Prague - Wroclaw in two variants - with design speed 250 km/h and up to 350 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ...
Prověření možnosti zvýšení rychlosti železniční trati v úseku Chomutov – Karlovy Vary v návaznosti na plánovanou větev Rychlých spojení Praha – Most, Exploring the possibility of speed-up in the railway section Chomutov - Karlovy Vary in connection with the planned branch of Quick connections Prague - Most
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
Diplomová práce prověřuje možnost zvýšení traťové rychlosti v úseku Chomutov – Karlovy Vary. Práce obsahuje tři varianty směrového řešení trasy, které zvyšují rychlost až na 160 km/h. Pro dvě z navržených variant bylo ...
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h, Design of railway line section Prague - liberec - state border with Poland in two variants - with design speed 200 km/h and up to 300 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)
V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ...
Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h, Design of railway line České Budějovice - state border with Austria (direction Summerau) with design speed up to 200 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)
Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ...
Možnosti využití dynamického triaxiálního lisu pro analýzu pražcového podloží, Possibilities of using dynamic triaxial system for analysis of sleeper subsoil
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Miča Lumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dynamického triaxiálního přístroje při analýze vrstev pražcového podloží. Působením cyklického napětí v dynamickém triaxiálním přístroji se vyvodí zatížení, kterým působí ...