Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 33
Alternativní návrh stavební jámy stanice Veleslavín, Alternative open pit design of the Veleslavín station
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25)
Modelování stability čelby při ražbě pomocí štítu, Face stability modelling of shield tunnelling
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25)
Hlubinné základy - skupina pilot, Deep foundations - pile group
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25)
Numerické modelování svorníkové výztuže pomocí MKP, Numerical modelling of rock bolt reinforcement by FEM
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
Interakce zemního tělesa a mostních opěr, Interaction of soil mass and bridge abutments
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
Vliv součinitele exkavace na vnitřní síly primárního ostění, Excavation coefficientinfluence on the internal forces in the primary lining
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)
Modelování tunelu Ejpovice v 3D MKP, Tunnel Ejpovice modelling using 3D FEM
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-29)
Numerické modelování kolektoru pomocí 2D MKP, Numerical modelling of collector using 2D FEM
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-26)
Numerické modelování svorníkové výstroje, Numerical modelling of the rockbolts
; Vedoucí práce: Pruška Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-26)
Pevná jízdní dráha v tunelech, Ballastless track in tunnels
; Vedoucí práce: Pruška Jan; Oponent práce: Lidmila Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-22)
Během posledních let se neustále zvyšují nároky na konvenční železniční tratě se štěrkovým kolejovým ložem. Snaha dosáhnout vyšších maximálních rychlostí a zatížení na nápravu dala vzniknout konstrukci pevné jízdní dráhy. ...