Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Studie přenosu zatížení mezi horninovým masivem a sekundárním ostěním NRTM tunelů s přihlédnutím k vlivu primárního ostění, Study of the load transfer between the ground and the final lining of NATM tunnels including the primary lining impact
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25)
Numerické modelování silničního tunelu Prackovice, Numerical modelling of the Prackovice road tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
Numerické modelování kabelového tunelu Karlín, Numerical modelling of the cable tunnel Karlín
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
Numerické modelování silničního tunelu Prackovice, Numerical modelling of the Prackovice road tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)
Ostění tunelů z vláknobetonových segmentů, Tunnel linings from fibre reinforced concrete segments
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
Využití vláknobetonu pro primární ostění tunelu Považský Chlmec, Utilization of SFRC for primary lining of the Považský Chlmec tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Růžička Pavel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
Obsahem této diplomové práce je posouzení možnosti využití stříkaného vláknobetonu pro primární ostění dálničního tunelu Považský Chlmec a porovnání alternativního návrhu s realizovaným standardním řešením. Součástí práce ...
Numerické modelování ražby tunelu Joberg, Numerical modelling of the Joberg tunnel excavation
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Šach Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-06)
Obsahem této práce je vytvoření numerických modelů dvou příčných řezů silničního tunelu Joberg v Norsku. Pro výpočet této geotechnické úlohy byl použit program Plaxis 2D, který je založen na metodě konečných prvků. Modelované ...
Rekonstrukce tunelů na železniční trati Tanvald - Kořenov, Reconstruction of tunnels on the railway track Tanvald - Kořenov
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-22)
Obsahem bakalářské práce je popis problémů a návrh oprav tunelů na železniční trati Tanvald – Kořenov. Na této trati se nachází celkem čtyři tunely – Žďárský, Desenský, Dolnopolubenský a Polubenský (uvedeny ve směru z ...
Geotechnický průzkum pro založení průmyslové haly v Protivíně, Geotechnical investigation for foundations of industrial hall in Protivín
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Nosek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-20)
Tato bakalářská práce se zabývá geotechnickým průzkumem pro plošné založení průmyslové haly v Protivíně, který provedl autor této práce. Provedeno bylo pět jádrových vrtů do hloubky pěti metrů, což by v daných geologických ...
Rekonštrukcia Dolnolučanského železničného tunela, Reconstruction of the Dolnolučanský railway tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)
Predmetom práce je návrh technického riešenia rekonštrukcie Dolnolučanského železničného tunela. Jedná sa o jednokoľajný tunel, situovaný na železničnej trati 036 Liberec – Harrachov. Tunel bol sprevádzkovaný v roku 1894. ...