Zobrazit minimální záznam

Game Engine for Voxel based Scenes



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorMorávek Martin
dc.date.accessioned2014-06-27T11:24:19Z
dc.date.available2014-06-27T11:24:19Z
dc.date.issued2014-06-27
dc.date.submitted2014-06-27 13:03:27.0
dc.identifierKOS-507191684705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/23754
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleHerní jádro pro pro práci s objemovými elementy
dc.titleGame Engine for Voxel based Sceneseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.date.updated2014-06-27T11:24:20Z
dc.date.accepted2014-06-18 08:45:00.0
dc.contributor.refereeChlumecký Martin
dc.description.departmentkatedra počítačůcze
theses.degree.nameBc.cze
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorFakulta elektrotechnickácze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam