Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Multi-agentní hledání cest pro dynamické cíle v zobecnění hry Pac-man, Multi-agent Path Finding for Dynamic Goals in a Generalization of the Pac-man Game
; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Kleprlík Luděk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
Tato bakalářská práce řeší problém multi-agentního hledání cest s pohyblivými cíli v zobecnění hry Pac-man. Cílem práce je navrhnout metodu pro plánování pohybu více Pac-manů, kteří pronásledují vystrašené duchy. U Pac-manů ...
Hierarchické plánování pro real-time strategické hry, Hierarchical Planning for Real-Time Strategic Games
; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Vašata Daniel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Tato diplomová práce řeší hierarchické plánování pro real-time strategické hry. Cílem práce je vyzkoušet vhodnost aplikace HTN plánování pro počítačem řízeného hráče RTS hry tím, že bude HTN plánování použito ve hře Dune ...