Metriky hodnoty zákazníka v sociálním softwaru
Customer Value Metrics Employed in Social Software
Typ dokumentu
diplomová práceAutor
Kovačič Dušan
Vedoucí práce
Dohnal Jan
Oponent práce
Burian Daniel
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství (magisterský)Studijní program
Informatika pro magisterské studentyInstituce přidělující hodnost
Fakulta informačních technologiíObhájeno
2013-06-11 08:45:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1006]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: