Železniční most v rámci terminálu VRT Hranice na Moravě
Railway bridge within Hranice na Moravě high-speed railway terminal
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Sebastian Hajzler
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Jiříček Pavel
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2025-06-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem bakalářské práce je návrh přemostění v areálu železniční stanice ve městě Hranice. V práci je zahrnuta tvorba a vyhodnocení variantního řešení. Jako finální řešení je zvolen deskový rámový most. K hlavním rysům výsledné varianty je zpracována rešerše. Dále proběhne návrh a posouzení postupů výstavby a s tím související předpínací výztuže. Navrženou předpínací výztuž posoudíme na MSP. Poté je zpracován návrh a posouzení MSÚ pro nejnamáhanější pilíře. Závěr práce je věnován podrobnějšímu zpracování postupu výstavby. The topic of the bachelor's thesis is the design of a bridge in the area of the railway station in the city of Hranice. The work includes the creation and evaluation of a variant solution. A plate frame bridge is chosen as the final solution. A research is carried out on the main features of the resulting variant. Next, the design and assessment of the construction procedures and the related prestressing reinforcement will be carried out. The designed prestressing reinforcement will be assessed on the MSP. Then, the design and assessment of the ULS for the most stressed pillars is prepared. The conclusion of the thesis is devoted to a more detailed elaboration of the construction procedure.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [612]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu
Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis
Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ... -
Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague
Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)