ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a implementace prototypu edukativní hry (vizuálního románu) o zajištění bezpečnosti dětí a prevenci šikany

Design and implementation of an educative game (visual novel) about child safety and prevention of bullying

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Anna Belegova
Vedoucí práce
Serédi Ladislav
Oponent práce
Kubík Aleš
Studijní obor
Enterprise systémy
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologie
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce obsahuje popis procesu tvorby vzdělávací hry - vizuálního románu věnovaného bezpečnosti dětí. Proces zahrnoval jak vyhledávání informací, analýzu článků a různých zdrojů týkajících se dětské bezpečnosti, tak i technickou analýzu, výběr žánru hry a herního enginu. Na základě shromážděných informací byly vytvořeny první návrhy postav a sestaven scénář. Hra byla implementována v herním enginu RenPy a testována šesti osobami.
 
This work presents a description of the process of creating an educational game - a visual novel -focused on childrens safety. The process includes both research, analysis of articles and various sources related to child safety, as well as technical analysis, choosing the game genre, and selecting a game engine. Based on the collected information, initial character designs were created and a storyline was developed. The game was implemented using the RenPy engine and tested by six individuals.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/122789
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (36.15Mb)
PRILOHA (38.46Mb)
PRILOHA (40Mb)
POSUDEK (869.1Kb)
POSUDEK (222.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1229]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV