HR marketing ve vybrané organizaci
HR Marketing in a Selected Organisation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petra Dvořáková
Vedoucí práce
Chmielová Dalajková Iveta
Oponent práce
Tomešková Kateřina
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-03Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce bylo poskytnout komplexní pohled na HR marketing a přispět k praktickému zlepšení procesů v oblasti náboru, udržení a motivace zaměstnanců v konkrétní organizaci. Výzkum byl realizován analýzou současného stavu organizace, rozhovory s HR oddělením a dotazníkovým šetřením, zaměřeným na kariérní stránky, interní komunikaci a sociální sítě. Byla formulována hypotéza, že integrace interní komunikace do firemní kultury a strategie je klíčová pro efektivní řízení lidských zdrojů v oblasti HR marketingu. V rámci analýzy byly identifikovány klíčové oblasti pro zlepšení, jako je absence samostatných kariérních stránek, nedostatečná prezentace firemních hodnot a kultury, slabá aktivita na sociálních sítích, chybějící systém odměn za doporučení kandidátů a nedostatečný sběr zpětné vazby od nových zaměstnanců. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní opatření. Navrhovaná opatření by měla zlepšit současné procesy v organizaci, posílit angažovanost zaměstnanců a přispět k celkovému zlepšení pracovního prostředí. Hypotéza, že integrace interní komunikace je nezbytná pro efektivní řízení lidských zdrojů, byla potvrzena, protože analýza ukázala, že nedostatečná interní komunikace negativně ovlivňuje angažovanost zaměstnanců. The aim of this thesis was to provide a comprehensive overview of HR marketing and contribute to the practical improvement of processes in employee recruitment, retention, and motivation within a specific organization. The research was carried out through an analysis of the organization's current state, interviews with the HR department, and a questionnaire survey focusing on career pages, internal communication, and social media. A hypothesis was formulated that integrating internal communication into corporate culture and strategy is crucial for effective human resource management in HR marketing. The analysis identified key areas for improvement, such as the absence of standalone career pages, insufficient presentation of company values and culture, weak activity on social media, the lack of a referral reward system, and inadequate feedback collection from new employees. Based on these findings, specific measures were proposed. The proposed measures are intended to improve current processes within the organization, strengthen employee engagement, and contribute to an overall improvement in the work environment. The hypothesis that integrating internal communication is essential for effective human resource management was confirmed, as the analysis showed that inadequate internal communication negatively affects employee engagement.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [933]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...