Navádění světelných cest podle ohnisek
Focal Path Guiding
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petr Šádek
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Havran Vlastimil
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této práce je reimplementace algoritmu navádění světelných cest podle ohnisek v real-time renderovacím frameworku Falcor od NVIDIA. Začneme úvodem do problematiky vrhání paprsků. Poté se podíváme na různé metody vrhání paprsků. Jako poslední z nich popíšeme zmíněný algoritmus navádění světelných cest podle ohnisek. Popíšeme implementaci napsanou v GPU shaderech. Na konec zhodnotíme tuto implementaci na různých scénách a identifikujeme její kvality a nedostatky. Main objective of this thesis is the reimplementaion of focal path guiding algorithm in the real-time rendering framework Falcor from NVIDIA. We start with an introduction to the problematic of ray tracing. Then we go through several ray tracing algorithms. Ending with the mentioned focal path guiding algorithm. We describe the implementation written in GPU shaders. In the end, we evaluate this implementation on different scenes and identify its strengths and weaknesses.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [427]