ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navádění světelných cest podle ohnisek

Focal Path Guiding

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Petr Šádek
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Havran Vlastimil
Studijní obor
Počítačová grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této práce je reimplementace algoritmu navádění světelných cest podle ohnisek v real-time renderovacím frameworku Falcor od NVIDIA. Začneme úvodem do problematiky vrhání paprsků. Poté se podíváme na různé metody vrhání paprsků. Jako poslední z nich popíšeme zmíněný algoritmus navádění světelných cest podle ohnisek. Popíšeme implementaci napsanou v GPU shaderech. Na konec zhodnotíme tuto implementaci na různých scénách a identifikujeme její kvality a nedostatky.
 
Main objective of this thesis is the reimplementaion of focal path guiding algorithm in the real-time rendering framework Falcor from NVIDIA. We start with an introduction to the problematic of ray tracing. Then we go through several ray tracing algorithms. Ending with the mentioned focal path guiding algorithm. We describe the implementation written in GPU shaders. In the end, we evaluate this implementation on different scenes and identify its strengths and weaknesses.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/120526
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (19.11Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (3.900Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (47.87Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (654.5Kb)
POSUDEK (139.2Kb)
PLNY_TEXT (41.25Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13139 [427]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV