Porovnání standardizovaných DI parametrů s realitou dle dat z detektorů
Comparison of Standardized Traffic Engeneering Parameters with Reality
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Václav Chládek
Supervisor
Langr Martin
Opponent
Johanidesová Adéla
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
katedra dopravní telematikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce je porovnat, jakým způsobem se může lišit výpočet dopravně-inženýrských parametrů podle metodických postupů realizovaných v běžné dopravně-inženýrské praxi oproti parametrům vyhodnoceným z kontinuálně měřených dat automatickými sčítači dopravy. Pro porovnání byly vybrány 4 lokality, na jejichž profilech bylo provedeno vyhodnocení vzájemně porovnatelných hodnot ročního průměru denních intenzit, padesátirázové intenzity dopravy, intenzity dopravy špičkové hodiny a ročních variací intenzit dopravy. Výsledky ukazují, že pro některé komunikace se mohou dopravně-inženýrské parametry získané jednotlivými způsoby významně odlišovat. The subject of the bachelor thesis is comparison between calculation traffic engeneering parameters by standardized traffic engeneering practice and traffic engeneering parameters evaluated by continuously counted data. For comparison were selected 4 areas, where was made evaluation of mutually comparable values of annual average daily traffic, fifttieth highest traffic flow, peak hour traffic flow and annual traffic variations. The results show that for some roads the traffic engeneering parameters calculated by individual ways can vary significantly.
Collections
- Bakalářské práce - 16120 [101]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Realizace dopravních hřišť v kontextu moderních trendů v silniční dopravě
Author: Dubská Adéla; Supervisor: Kocourek Josef; Opponent: Pidrmanová Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-12)Diplomová práce pojednává o důležitosti dopravní výchovy, o bezpečnosti pohybu dětí po dopravní infrastruktuře, o stavu dětských dopravních hřišť a snaze snižovat nehodovost. Byl také proveden průzkum mezi dětmi, zda jsou ... -
Organizace dopravy a úprava uličního prostoru ve Volgogradské ulici v Liberci
Author: Albert Martin; Supervisor: Šatra Petr; Opponent: Rozsypal Vladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-11-30)Předmětem diplomové práce "Organizace dopravy a úprava uličního prostoru ve Volgogradské ulici v Liberci" je analýza současných přepravních vztahů v řešené části ulice a v přilehlé oblasti se zaměřením na intenzity, směrovost ... -
Generátor síťového provozu na úrovni aplikačních protokolů
Author: Karafiát Jan; Supervisor: Blažek Rudolf Bohumil; Opponent: Čejka Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-12)Tato práce se zaměřuje na modelování a generování síťového provozu na aplikační úrovni. Zvolený aplikační protokol je HTTP, jehož vybraný behaviorální model je rozšířen o rozlišování MIME typů vestavěných objektů webové ...