Vliv různých stavebních a dopravních charakteristik přechodů na nehodovost
Accident Rate and Different Layout and Traffic Equipment of Zebra Crossings
dc.contributor.advisor | Čarská Zuzana | |
dc.contributor.author | Kryštof Kaše | |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T09:59:13Z | |
dc.date.available | 2024-06-19T09:59:13Z | |
dc.date.issued | 2024-06-14 | |
dc.identifier | KOS-1244103863005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115806 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je nalezení závislosti mezi stavebními a dopravními charakteristikami přechodů pro chodce a mezi nehodovostí v jejich lokalitách za využití metody regresní analýzy. Za tím účelem byly v místech zvolených přechodů pro chodce provedeny dopravní průzkumy, místní šetření a vyhodnocení nehodovosti z veřejně dostupných dat. Hlavní výstup práce, tedy model závislosti mezi veličinami, může být využit pro předpověď celospolečenských ztrát při návrzích budoucích přechodů. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to find the relationship between the construction and traffic characteristics of pedestrian crossings and the accident rate in their locations using the method of regression analysis. For this purpose, traffic surveys, local surveys and accident rate evaluation from publicly available data were carried out at the selected locations. The main output of the work, i.e. the dependency model between the variables, can be used to predict society-wide losses in future zebra crossing designs. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | bezpečnost provozu | cze |
dc.subject | dopravní průzkum | cze |
dc.subject | pěší | cze |
dc.subject | přechod pro chodce | cze |
dc.subject | regresní analýza | cze |
dc.subject | road-traffic safety | eng |
dc.subject | traffic survey | eng |
dc.subject | pedestrians | eng |
dc.subject | zebra crossing | eng |
dc.subject | regression analysis | eng |
dc.title | Vliv různých stavebních a dopravních charakteristik přechodů na nehodovost | cze |
dc.title | Accident Rate and Different Layout and Traffic Equipment of Zebra Crossings | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2024-06-19 | |
dc.contributor.referee | Čepa Miroslav | |
theses.degree.grantor | katedra dopravního inženýrství a dopravního plánování | cze |
theses.degree.programme | Dopravní systémy a technika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16112 [424]