ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Recirkulace spalin na vodíkovém experimentálním motoru

Exhaust Gas Recirculation for Hydrogen Experimental Engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Petr Herčuth
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Červenka Libor
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá redukcí vyprodukovaného množství škodlivin vodíkového spalovacího motoru využitím chlazené recirkulace spalin. Je navrženo šest různých variant řešení cesty spalin z výfukového systému do plnící soustavy motoru a zvolena nejvýhodnější možnost. Dále je ukázáno použití ejektoru jako hnacího prvku spalin pro tzv. aktivní EGR. Taktéž je nasimulován chod motoru s pasivní a aktivní recirkulací spalin a výsledky jsou společně porovnány z hlediska teplot spalování, účinnosti a výkonu motoru.
 
This thesis deals with the topic of reduction of pollutants produced by a hydrogen internal combustion engine using cooled exhaust gas recirculation. Six options of the exhaust gas path from the exhaust system to the engine intake system are presented. Furthermore, the use of an ejector as an exhaust gas driving element for the so-called active EGR is proposed. Afterwards, the operation of the engine with passive and active exhaust gas recirculation is simulated and the results are compared in terms of combustion temperatures, efficiency and engine performance.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115705
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.293Mb)
PRILOHA (12.00Mb)
PRILOHA (39.76Mb)
POSUDEK (240.4Kb)
POSUDEK (729.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV