Zobrazit minimální záznam

Turn based role playing game in Godot engine



dc.contributor.advisorMatoušek Jan
dc.contributor.authorMinh Hieu Ta
dc.date.accessioned2024-06-18T14:36:30Z
dc.date.available2024-06-18T14:36:30Z
dc.date.issued2024-06-13
dc.identifierKOS-1201011497505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115613
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá implementací tahové hry v Godot Engine 4.2 s užitím C# jako hlavní programovací jazyk. Práce pokrývá proces vývoje od konceptu, k návrhu, až po implementaci. Výsledkem je ukázkový projekt pro užití jako výukový materiál pro jednotlivce se základními až středními znalostmi v programování, ale žádnými zkušenostmi s vývojem her.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the implementation of a turn-based game in the Godot Engine 4.2 with the use of C# as the main programming language. The thesis follows the development process from conception to design and implementation. The result of the work is an example project to be used as a learning resource for people with basic-to-intermediate knowledge of programming, but no experience with game development.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectherní vývojcze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjecttahová hracze
dc.subjectrole-playing hracze
dc.subjectukázkový projektcze
dc.subjecttutorialcze
dc.subjectGodot Enginecze
dc.subjectC#cze
dc.subjectgame developmenteng
dc.subjectvideo gameeng
dc.subjectturn-based gameeng
dc.subjectrole-playing gameeng
dc.subjectexample projecteng
dc.subjecttutorialeng
dc.subjectGodot Engineeng
dc.subjectC#eng
dc.titleTahová role playing hra v Godot enginecze
dc.titleTurn based role playing game in Godot engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVesecký Adam
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika, platnost do 2024cze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam