Show simple item record

Cave Networks Generation



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorMartin Douda
dc.date.accessioned2024-06-18T14:32:06Z
dc.date.available2024-06-18T14:32:06Z
dc.date.issued2024-06-11
dc.identifierKOS-1240524501905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115504
dc.description.abstractTato bakalářská práce představuje nástroj pro procedurální generování jeskynních systémů za použití algoritmu pro nejkratší cestu, algoritmu Primitive Sweeping, algoritmu Marching Cubes a dalších algoritmů z počítačové grafiky. Tyto existující algoritmy jsou sekvenčně využity pro vygenerování realisticky vypadajících krasových jeskynních systémů, krápníků a jeskynních jezer. Při generování jsou v úvahu brány geologické podmínky prostředí, jako permeabilita prostředí, natočení krystalové mřížky a vzdálenost od hladiny podzemních vod.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis introduces a tool for procedural generation of cave systems using algorithms such as the shortest path algorithm, Primitive Sweeping algorithm, Marching Cubes algorithm, and other algorithms from computer graphics. These existing algorithms are sequentially employed to generate realistically looking karst cave systems, stalactites, and cave lakes. During the generation process, geological conditions of the environment are considered, such as the permeability of the medium, orientation of the crystal lattice, and distance from the groundwater level.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpočítačová grafikacze
dc.subjectprocedurálně generovaný obsahcze
dc.subjectjeskynní systémycze
dc.subjectspeleogenezecze
dc.subjectkrápníkycze
dc.subjectjeskynní jezeracze
dc.subjectcomputer graphicseng
dc.subjectprocedural content generation (PCG)eng
dc.subjectcave systemseng
dc.subjectspeleogenesiseng
dc.subjectspeleothemseng
dc.subjectcave lakeseng
dc.titleGenerování jeskynních systémůcze
dc.titleCave Networks Generationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Files in this item











This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record