Zobrazit minimální záznam

Pallet Truck Trajectory Design and Control



dc.contributor.advisorSmutný Vladimír
dc.contributor.authorAdam Basl
dc.date.accessioned2024-06-18T14:31:58Z
dc.date.available2024-06-18T14:31:58Z
dc.date.issued2024-06-12
dc.identifierKOS-1240524454405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115500
dc.description.abstractV této práci bylo naším hlavním cílem navrhnout trajektorii pro autonomní paletový vozík a následně vyvinout jeho řídicí systém. První část práce je zaměřena na analýzu problému autonomního nakládání palet. Dále se zabýváme vlastnostmi clothoid jako potenciálních trajektorií pro paletový vozík. Tyto křivky jsou důkladně prozkoumány z hlediska jejich vhodnosti pro úlohu autonomního vychystávání palet. Ve druhé části práce představujeme Pure Pursuit Controller (PPC), metodu používanou k vedení vozíku po plánované trajektorii. Dostatečná použitelnost PPC je demonstrována v simulaci prostřednictvím několika scénářů, z nichž každý má jiné vlastnosti a problémy. Veškerá práce byla prováděna s ohledem na reálné použití, což zajišťuje, že přechod od simulace ke skutečné realizaci bude co nejjednodušší.cze
dc.description.abstractIn this thesis, our primary objective was to design the trajectory for an autonomous pallet loading truck and subsequently develop its control system. The first part of the thesis focuses on analyzing the problem of autonomous pallet picking. Next, we delve into the properties of clothoid curves as potential trajectories for the pallet truck. These curves are thoroughly explored in terms of their suitability for out task of autonomous pallet picking. In the second part of the thesis, we introduce the Pure Pursuit Controller (PPC), a method used to guide the truck along the planned trajectory. The PPC's sufficient usability is demonstrated in the simulation through several scenarios, each with different properties and challenges. All the work was carried out with the real-world application in mind, ensuring that the transition from simulation to actual implementation will be as easy as possible.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectClothoidcze
dc.subjectVisual servoingcze
dc.subjectautonomní nabírání paletcze
dc.subjectPure Pursuit Controllercze
dc.subjectROS2cze
dc.subjectClothoideng
dc.subjectVisual servoingeng
dc.subjectautonomous pallet pickingeng
dc.subjectPure Pursuit Controllereng
dc.subjectROS2eng
dc.titleŘízení paletového vozíku do cílové polohycze
dc.titlePallet Truck Trajectory Design and Controleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMaršík Jakub
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam