Geolokalizované procedurální generování biomů v reálném čase
Geolocalized Procedural Generation of Bioms in Real-Time
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Michal Mráz
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá výzkumem, návrhem a implementací systému, který automaticky generuje herní prostředí kolem uživatelovy fyzické polohy v reálném čase. K tomu využívá reprezentaci reálného terénu, silnic a budov, které kombinuje s automaticky generovanými biomy a vegetací. Práce se také zabývá implementací herního prototypu, který je využit pro testování systému s reálnými uživateli a pro získání jejich zpětné vazby. This work deals with research, design, and implementation of a system that automatically generates game environment around user's physical position in real time. For that, it uses representation of real terrain, streets, and buildings combined with automatically generated biomes and vegetation. The work also deals with the design and implementation of a prototype game, which is used to test the system with real users and gather their feedback.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [892]