ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Diplomové práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Diplomové práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Geolokalizované procedurální generování biomů v reálném čase

Geolocalized Procedural Generation of Bioms in Real-Time

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Michal Mráz
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá výzkumem, návrhem a implementací systému, který automaticky generuje herní prostředí kolem uživatelovy fyzické polohy v reálném čase. K tomu využívá reprezentaci reálného terénu, silnic a budov, které kombinuje s automaticky generovanými biomy a vegetací. Práce se také zabývá implementací herního prototypu, který je využit pro testování systému s reálnými uživateli a pro získání jejich zpětné vazby.
 
This work deals with research, design, and implementation of a system that automatically generates game environment around user's physical position in real time. For that, it uses representation of real terrain, streets, and buildings combined with automatically generated biomes and vegetation. The work also deals with the design and implementation of a prototype game, which is used to test the system with real users and gather their feedback.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115009
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (48.05Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (591.0Kb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (679.6Kb)
POSUDEK (666.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13136 [966]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV