Webová aplikace pro efektivní studium Čínštiny
Web application for effective Chinese language learning
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jan Cvrček
Supervisor
Lepíček Michal
Opponent
Nováček Tomáš
Field of study
Webové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce popisuje celý průběh realizace webové aplikace, zaměřené na procvičování čínského jazyka za pomocí konceptu flash karet, s pokročilými funkcemi usnadňujícími studium jazyka a sociálními prvky, napomáhajícími interakci mezi studenty. Obsah práce je uspořádaný chronologicky a začíná seznámením čtenáře s problematikou a jistými specifiky, kterým studenti čínského jazyka čelí. Další části se věnují srovnání existujících doménově podobných aplikací. Po důkladné analýze jsou další kapitoly obsahově zaměřené na návrh a design celkové podoby aplikace, včetně doménových i čistě technických aspektů. Následovně je zhotoven první prototyp, který je podroben uživatelskému testování. Aplikace je posléze dovedena až do stavu funkční beta verze, která obsahuje všechny stěžejní funkcionality, včetně zapracovaných připomínek od uživatelů. This thesis describes the entire process of implementing a web application aimed at practicing the Chinese language using the concept of flash cards with advanced features to facilitate language learning and social features to encourage interaction between learners. The content of this paper is arranged chronologically and begins by introducing the reader to the challenges and certain specificities faced by Chinese language learners. Subsequent sections are devoted to a comparison of existing domain-similar applications. After a thorough analysis, the next chapters focus on the content and design of the overall application, including domain and purely technical aspects. Following this, the first prototype is made and subjected to user testing. The application is then brought to the state of a functional beta version incorporating all core functionalities and addressing user feedback.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1094]