Simulátor karetní hry Hearthstone Battlegrounds
Hearthstone Battlegrounds Card Game Simulator
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Dávid Ruják
Supervisor
Bernhauer David
Opponent
Pauš Petr
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto práca je zameraná na implementovanie simulácie populárnej hry zo žánru autobatlers - Hearthstone Battlegrounds. Na začiatku sú stručne vysvetlené základné pojmy kartových hier, s dôrazom na Hearthstone a Hearthstone Battlegrounds. Ďalej nasleduje vysvetlenie herných mechaník, pravidiel a priebehu hry. V ďalšej časti prebehne prebehne návrh a implementácia v jazyku C++ s použitím Cythonu. V poslednej časti prebehne testovanie výkonnosti. This thesis focuses on the implementation of a simulation of the popular autobattler game - Hearthstone Battlegrounds. It begins with a brief explanation of the basic concepts of card games, with an emphasis on Hearthstone and Hearthstone Battlegrounds. Following that, there is an explanation of the game mechanics and rules. The subsequent section covers the design and implementation in C++ with the use of Cython. The final part involves performance testing.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1006]