Preference cestujících ohledně jízdních dokladů v PID
Passenger Preferences Regarding Tickets in the PID System
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Palas
Vedoucí práce
Sliacky Milan
Oponent práce
Eichler Adam
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se věnuje tématu jízdních dokladů ve veřejné dopravě a preferencím cestujících ohledně jejich nákupu a využívání, a to se zaměřením na Pražskou integrovanou dopravu (PID). V teoretické části je stručně popsána nabídka jízdních dokladů v PID, v krajských městech Česka a ve vybraných světových městech. Datová část se následně věnuje reálným datům o prodeji jízdenek v PID a názorům cestujících získaným v dotazníkovém šetření. Část Zhodnocení a doporučení poté přináší zhodnocení současné situace a trendů a formuluje doporučení pro další rozvoj nabídky jízdních dokladů v PID. This thesis explores the topic of tickets and the passengers‘ preferences regarding their buy and usage, with a focus on the Prague integrated transport system (PID). The theoretical part briefly describes the types of tickets currently in use in the PID, as well as in capital cities of Czech regions and in selected cities from around the world. In the following part, real data about ticket sales in the PID and passenger opinions collected in a survey are analyzed. Finally, the Assessment and Recommendations part evaluates the current situation and trends, and provides suggestions for future development of ticketing in the PID.