Simulátor spalovacího motoru TSI 1.5
Simulator of TSI 1.5 combustion engine
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Vojnar
Vedoucí práce
Sojka Michal
Oponent práce
Novák Jiří
Studijní obor
Kybernetika a robotikaStudijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit simulátor signálů senzorů a akčních členů motoru pro testování řídící jednotky motoru (ECU). Simulátor se skládá z hardwarových a softwarových komponent, které simulují elektronické signály 1,5 L 110 kW ACT benzinového motoru z rodiny EA211 EVO vyvinuté skupinou Volkswagen Group. Hardwarovou část jsme navrhli jako modulární vývojovou desku sestávající se z elektrických obvodů založených na měřeních signálů senzorů a akčních členů na fyzickém simulátoru motoru. Součástí je i simulační obvod aktivního řízení válců (ACT), který napodobuje ACT používané v motoru. Výsledky ukazují, že simulátor dokáže generovat přesné simulace signálů ECU. Finální verze simulátoru bude použita společností Škoda~Auto~a.s. k testování jednotek ECU motorů řady EA211 EVO. Tento hardware je důležitým přínosem pro zjednodušení a snížení nákladů na testování vozidel. Simulátor má potenciál nahradit nebo doplnit fyzické simulátory motorů pro testování elektroniky během automobilového vývoje nebo pracovat jako simulátor motoru pro vývoj simulace virtuálního vozidla. This diploma thesis aims to create a signal simulator of the engine sensors and actuators for Engine Control Unit (ECU) testing. The simulator consists of hardware and software components that simulate electronic signals of the 1.5 L 110 kW ACT petrol engine from the EA211 EVO family developed by Volkswagen Group. We designed the hardware part as a modular development board consisting of the circuits based on the measurements of the sensors and actuator signals, including the Active Cylinder Management (ACT) simulation circuit that mimics the ACT used in the engine. The results show that the simulator can generate accurate simulations of the ECU signals. The final version of the simulator will be used by Škoda~Auto~a.s. to test the ECU units of the EA211 EVO engines. This hardware is an important contribution to simplifying and reducing vehicle testing costs. The simulator has the potential to replace or complement the physical engine simulators for testing vehicle electronics during automotive development or to work as the engine simulator for virtual car simulation development.
Kolekce
- Diplomové práce - 13135 [315]