Webová aplikace pro tipovací soutěže
Webová Application for Betting Contests
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Daniel Blažek
Vedoucí práce
Blizničenko Jan
Oponent práce
Suchánek Marek
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací webové aplikace umožňující pořádání tipovacích soutěží. Smyslem práce je vytvořit platformu, na které bude moci skupina osob předpovídat výsledky vlastních událostí a porovnat své umění tipovat. U událostí je možné nastavit bodování a každá skupina má dostupný bodovací žebříček. Práce začíná rešerší existujících řešení tohoto problému, ze které vyplynulo, že se na trhu nenachází aplikace splňující tuto funkčnost. Na tuto rešerši reaguje tvorba aplikace rozdělené na klientskou a serverovou část, které spolu komunikují pomocí REST API zabezpečeného využitím autorizačního serveru. Tato implementovaná aplikace dovoluje vytvořit místnosti, ve kterých je uživatelům umožněno předpovídat výsledky vlastních událostí. Výsledná aplikace byla otestována různými druhy testů a detailně zdokumentována. This bachelor thesis deals with the analysis, design and implementation of a web application that enables the organization of guessing competitions. The purpose of the thesis is to create a platform on which a group of people can predict the results of their own events and compare their guessing skills. Scoring can be set for each event and each group has an available leaderboard. The work started with a search of existing solutions to this problem, which showed that there is no application on the market that meets this functionality. The search was followed by the creation of an application divided into client and server parts, which communicate with each other using a REST API secured by the use of an authorization server. This implemented application allows the creation of rooms in which users are allowed to predict the results of their own events. The resulting application has been tested by various types of tests and documented in detail.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1745]