Rekonfigurace odbavovací plochy Východ na letišti Praha/Ruzyně
Reconfiguration of Apron East at Prague/Ruzyně Airport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Kuchař
Vedoucí práce
Lán Sébastien
Oponent práce
Vojtěch Vít
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh rekonfigurace odbavovací plochy Východ na Letišti Václava Havla Praha, zabudování vybraných systémů do plochy a umístění VDGS. Důraz je kladen na rozšíření možností odbavení velkých nákladních letadel a zachování možnosti na odbavení většího počtu malých letadel zároveň. Veškeré návrhy se drží současných závazných dokumentů. Provoz na ploše po navrhované rekonfiguraci je simulován. Z práce plyne, že po rekonfiguraci je odbavovací plocha provozem efektivnější, a letiště se tím stává více konkurenceschopné v oblasti nákladní letecké přepravy. The subject of the thesis is the design of the reconfiguration of the apron East at the Václav Havel Airport Prague, the incorporation of selected systems and the VDGS into the area. Emphasis is placed on expanding the possibility of handling large cargo aircraft and maintaining the possibility of managing a larger number of small aircraft at the same time. All proposals adhere to the current binding documents. Operations on the apron after the proposed reconfiguration are simulated. The thesis shows that after the reconfiguration, the apron is more efficient in operation and the airport becomes more competitive in the air cargo sector.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [552]