Systémy řízení STOL prostředků s distribuovanými pohony
Control of STOL aircraft using distributed propulsion systems
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Bílík
Vedoucí práce
Hromčík Martin
Oponent práce
Hospodář Pavel
Studijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce poskytuje teoretický úvod k letadlům s distribuovanými pohony, jejich varianty a využití. Cílem mé práce je sestavit testovací křídlo s distribuovaným pohonem. Dále navrhnout a sestavit stojan, který měří zatáčení a náklon křídla. Součástí této práce je i ověření vlivu vrtulí s různým průměrem na naklánění křídla při rozdílných otáčkách motoru na polovinách křídla. This thesis provides a theoretical introduction to distributed propulsion aircraft, their variants and use. The goal of my work is to build a test wing with distributed propulsion. Next, design and assemble a stand that measures yaw and roll of the wing.Part of this work is the verification of the influence of propellers with different diameters on wing tilting at different engine speeds on the wing halves.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13135 [456]