Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Jakub Profota | |
dc.date.accessioned | 2023-06-08T22:55:26Z | |
dc.date.available | 2023-06-08T22:55:26Z | |
dc.date.issued | 2023-06-08 | |
dc.identifier | KOS-1062775543405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/108845 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci trojúhelníků a základní osvětlovací model. Práce mapuje a popisuje architekturu zobrazovacího řetězce a grafických čipů. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis implements a basic graphics pipeline using general-purpose computing techniques on modern graphics processing units. The implementation in CUDA focuses on efficient parallel rasterization of triangles and a basic illumination model. The thesis maps and describes the architecture of the rendering pipeline and graphics chips. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | zobrazovací řetězec | cze |
dc.subject | rasterizace | cze |
dc.subject | obecné výpočty na grafických procesorech | cze |
dc.subject | NVIDIA CUDA | cze |
dc.subject | Rendering Pipeline | eng |
dc.subject | Rasterization | eng |
dc.subject | General-Purpose Computing on Graphics Processing Units | eng |
dc.subject | NVIDIA CUDA | eng |
dc.title | Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik | cze |
dc.title | Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sloup Jaroslav | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]