Zobrazit minimální záznam

Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorJakub Profota
dc.date.accessioned2023-06-08T22:55:26Z
dc.date.available2023-06-08T22:55:26Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifierKOS-1062775543405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108845
dc.description.abstractTato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci trojúhelníků a základní osvětlovací model. Práce mapuje a popisuje architekturu zobrazovacího řetězce a grafických čipů.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis implements a basic graphics pipeline using general-purpose computing techniques on modern graphics processing units. The implementation in CUDA focuses on efficient parallel rasterization of triangles and a basic illumination model. The thesis maps and describes the architecture of the rendering pipeline and graphics chips.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectzobrazovací řetězeccze
dc.subjectrasterizacecze
dc.subjectobecné výpočty na grafických procesorechcze
dc.subjectNVIDIA CUDAcze
dc.subjectRendering Pipelineeng
dc.subjectRasterizationeng
dc.subjectGeneral-Purpose Computing on Graphics Processing Unitseng
dc.subjectNVIDIA CUDAeng
dc.titleImplementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technikcze
dc.titleRendering pipeline implementation using GPGPU techniqueseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSloup Jaroslav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam