Simulace pohonu elektromobilu
Electric Vehicle Powertrain Simulation
dc.contributor.advisor | Mindl Pavel | |
dc.contributor.author | Farhaan Hussain | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T09:31:32Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T09:31:32Z | |
dc.date.issued | 2023-02-08 | |
dc.identifier | KOS-1209099095205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/107436 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na empirickou analýzu elektrického pohonu hnacího ústrojí sestávajícího z asynchronního motoru v různých provozních režimech. Analýza se provádí pomocí dat z provedených testů a jejich následným využitím při softwarové simulaci. Simulace jízdy probíhá na dynamometrickém měřicím systému s manuálním ovládáním pro různé typy scénářů. Podobně je i prováděna simulace s využitím softwarového vybavení MATLAB/Simulink metodou vektorového řízení (FOC). Práce je zaměřena na problematiku optimalizace pracovního režimu elektrického pohonu. V oblasti elektromobilů je účinnost elektrických pohonů klíčovým faktorem pro dojezd. Laboratorní měření byla provedena na experimentálním pracovišti ČVUT - VTP v Roztokách. Simulační model je vytvořen v softwarovém prostředí MATLAB – SIMULINK. 2022a | cze |
dc.description.abstract | The diploma thesis is focused on theoretical and empirical analysis of an electric powertrain drive comprising of an induction motor in different operating regimes. The analysis is done using a culmination of Test data procurement and cross referencing them partially using software simulation. The drive is run on a Dyno Test Bed using manual control for different operating regimes. Similarly, the simulation is run in MATLAB/Simulink using Field Oriented Control. The work is focused on the problem of electric drive working regime optimisation. In the branch of electric cars electric drives efficiency is key factor for its range. Laboratory measurements were performed at the experimental workplace of CTU - VTP in Roztoky. The simulation model is created in the MATLAB - SIMULINK software environment. 2022a | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Elektrické pohony | cze |
dc.subject | třífázový asynchronní motor | cze |
dc.subject | vektorové řízení magnetického pole | cze |
dc.subject | Matlab-Simulink | cze |
dc.subject | provozní režimy | cze |
dc.subject | elektromobil | cze |
dc.subject | pohon | cze |
dc.subject | Electric Drives | eng |
dc.subject | Three-Phase Induction Motor | eng |
dc.subject | Field Oriented Control | eng |
dc.subject | MATLAB/SIMULINK | eng |
dc.subject | Operating Regimes | eng |
dc.subject | Electric Vehicles | eng |
dc.subject | Powertrain | eng |
dc.title | Simulace pohonu elektromobilu | cze |
dc.title | Electric Vehicle Powertrain Simulation | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2023-02-13 | |
dc.contributor.referee | Skarolek Pavel | |
theses.degree.discipline | Advanced Powertrains (DD) | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Master of Automotive Engineering (DD) | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [430]