Zobrazit minimální záznam

Electric Vehicle Powertrain Simulation



dc.contributor.advisorMindl Pavel
dc.contributor.authorFarhaan Hussain
dc.date.accessioned2023-03-23T09:31:32Z
dc.date.available2023-03-23T09:31:32Z
dc.date.issued2023-02-08
dc.identifierKOS-1209099095205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107436
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na empirickou analýzu elektrického pohonu hnacího ústrojí sestávajícího z asynchronního motoru v různých provozních režimech. Analýza se provádí pomocí dat z provedených testů a jejich následným využitím při softwarové simulaci. Simulace jízdy probíhá na dynamometrickém měřicím systému s manuálním ovládáním pro různé typy scénářů. Podobně je i prováděna simulace s využitím softwarového vybavení MATLAB/Simulink metodou vektorového řízení (FOC). Práce je zaměřena na problematiku optimalizace pracovního režimu elektrického pohonu. V oblasti elektromobilů je účinnost elektrických pohonů klíčovým faktorem pro dojezd. Laboratorní měření byla provedena na experimentálním pracovišti ČVUT - VTP v Roztokách. Simulační model je vytvořen v softwarovém prostředí MATLAB – SIMULINK. 2022acze
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on theoretical and empirical analysis of an electric powertrain drive comprising of an induction motor in different operating regimes. The analysis is done using a culmination of Test data procurement and cross referencing them partially using software simulation. The drive is run on a Dyno Test Bed using manual control for different operating regimes. Similarly, the simulation is run in MATLAB/Simulink using Field Oriented Control. The work is focused on the problem of electric drive working regime optimisation. In the branch of electric cars electric drives efficiency is key factor for its range. Laboratory measurements were performed at the experimental workplace of CTU - VTP in Roztoky. The simulation model is created in the MATLAB - SIMULINK software environment. 2022aeng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektrické pohonycze
dc.subjecttřífázový asynchronní motorcze
dc.subjectvektorové řízení magnetického polecze
dc.subjectMatlab-Simulinkcze
dc.subjectprovozní režimycze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectpohoncze
dc.subjectElectric Driveseng
dc.subjectThree-Phase Induction Motoreng
dc.subjectField Oriented Controleng
dc.subjectMATLAB/SIMULINKeng
dc.subjectOperating Regimeseng
dc.subjectElectric Vehicleseng
dc.subjectPowertraineng
dc.titleSimulace pohonu elektromobilucze
dc.titleElectric Vehicle Powertrain Simulationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-02-13
dc.contributor.refereeSkarolek Pavel
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrains (DD)cze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineering (DD)cze


Soubory tohoto záznamu















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam