Zobrazit minimální záznam

Healthy Lifestyle of High School Students



dc.contributor.advisorVobořilová Jarmila
dc.contributor.authorAlena Vacová
dc.date.accessioned2022-09-11T22:51:50Z
dc.date.available2022-09-11T22:51:50Z
dc.date.issued2022-09-11
dc.identifierKOS-1090064428805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/104117
dc.description.abstractTato práce pojednává o životním stylu středoškolské mládeže, tzn. jak se stravují, jestli ví, co jedí, jestli užívají návykové látky, umí odpočívat apod., přičemž nejvíce se zaměříme právě na stravování, výživu a nutriční hodnoty. V teoretické části shrneme aspekty týkající se zdraví, nemoci, životního stylu mládeže obecně, základních nutričních hodnot, psychohygieny a sociálně patologických jevů. Praktická část bude zahrnovat analýzu zmíněných prvků problematiky u tří středních škol, které jsme záměrně vybrali odlišného charakteru a zaměření, a vyhodnocení těchto výsledků, tedy jak je na tom mládež s pravidelnou stravou, pestrostí této stravy, kouřením, alkoholem, konzumací kávy či pohybem. Poslední kapitola se bude týkat diskuse/úvahy o tom, jak by mohlo dojít k intervenci z pohledu samotných žáků, rodičů nebo v osnovách předmětů, které mají v náplni problematiku životního stylu.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the lifestyle of high school youth, i.e. how they eat, if they know what they eat, if they are prone to substance abuse, if they know how to rest, etc., while we will mainly focus on eating, nutrition and nutritional values. In the theoretical part, we will summarize aspects related to health, illness, lifestyle of youth in general, basic nutritional values, psychohygiene and socio–pathological phenomena. The practical part will include an analysis of the mentioned elements of the issue at three secondary schools, which we deliberately chose of a different nature and focus, and an evaluation of these results, i.e. how are the youth doing with a regular diet, the variety of this diet, smoking, alcohol, coffee consumption or exercise. The last chapter will concern the discussion/reflection on how intervention could take place from the point of view of the pupils themselves, their parents or in the curricula of subjects that have lifestyle issues in their contenteng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZdravícze
dc.subjectnemoccze
dc.subjectživotní stylcze
dc.subjectnutriční hodnotycze
dc.subjectsacharidycze
dc.subjectcholesterolcze
dc.subjectobezitacze
dc.subjecthladověnícze
dc.subjectracionální stravacze
dc.subjectstrescze
dc.subjectHealtheng
dc.subjectdiseaseeng
dc.subjectlifestyleeng
dc.subjectnutritional valueseng
dc.subjectcarbohydrateseng
dc.subjectcholesteroleng
dc.subjectobesityeng
dc.subjectstarvationeng
dc.subjectrational dieteng
dc.subjectstreseng
dc.titleZdravý životní styl žáků středních školcze
dc.titleHealthy Lifestyle of High School Studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrovská Dana
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam