Zobrazit minimální záznam

Researcher Development at FNSPE CTU in Prague



dc.contributor.advisorVeteška Jaroslav
dc.contributor.authorIveta Terezie Hošnová
dc.date.accessioned2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.available2022-09-09T22:52:01Z
dc.date.issued2022-09-09
dc.identifierKOS-986693011905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/104095
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou rozvoje a vzdělávání dospělých, konkrétně rozvojem a vzděláváním pracovníků na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské (FJFI) ČVUT v Praze. Cílem práce je zjistit současný stav vzdělávání a identifikovat vzdělávací potřeby pracovníků. Teoretická část práce představuje základní andragogické pojmy a popisuje metody a formy vzdělávání dospělých. Významná část je také věnována didaktice vysokoškolského vzdělávání, představení aktivizačních a interaktivních metod výuky a benefitům, které plynou ze zařazení těchto metod do výuky. Základním východiskem pro popis současného stavu vzdělávání na FJFI je analýza strategických dokumentů, které upravují problematiku rozvoje lidských zdrojů na ČVUT a FJFI. Na tuto část pak navazuje dotazníkové šetření. Toto šetření ukázalo, že pracovníci na FJFI jsou málo informování o možnostech vzdělávání a obecně mají malou zkušenost s tímto vzděláváním.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the development and education of adults, specifically the employee development and training at the Faculty of Nuclear Sciences and Physical Engineering (FNSPE) CTU in Prague. The thesis aims to determine the current state of development and training and identify the training needs of employees. The theoretical part of this work introduces basic andragogic concepts and describes methods and forms of adult education. A significant part is also dedicated to higher education didactics, presentation of active and interactive teaching methods and the benefits of applying these methods in teaching. The starting point for describing the current state of development and training at FNSPE is an analysis of strategic documents regulating the human resources development issue at CTU and FNSPE. A questionnaire survey follows it. This investigation showed that employees at FNSPE have little information about development opportunities and generally have little experience with this training.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVzdělávánícze
dc.subjectlidské zdrojecze
dc.subjectškolenícze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjectinteraktivní výukacze
dc.subjectandragodidaktikacze
dc.subjectdidaktické metodycze
dc.subjectEducationeng
dc.subjecthuman resourceseng
dc.subjecttrainingeng
dc.subjectactive learningeng
dc.subjectinteractive teachingeng
dc.subjectandragogyeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.titleVzdělávání a rozvoj akademických a odborných pracovníků na FJFI ČVUT v Prazecze
dc.titleResearcher Development at FNSPE CTU in Pragueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKovaříková Miroslava
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam