Návrh městského multimodálního dopravního informačního systému
Design of Municipal Multimodal Transport Information System
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lukáš Kacar
Vedoucí práce
Horažďovský Patrik
Oponent práce
Štursa Michal
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá navržením ideální formy dopravního informačního systému ve městech s použitím více módů dopravy. V práci je zkoumán nynější stav dopravních systémů. Dále je zpracováváno, jak by mohly vypadat datové struktury a toky systému. V další části následuje navržení opatření systému jako například konkrétní výstupní prvky. Poté následuje řešení prvků systému v daném místě. Nakonec dochází k celkovému zhodnocení systému. The bachelor thesis deals with the design of an ideal form of transport information system in cities using multiple modes of transport. The current state of transport systems is examined in this work. It also deals with what the data structures and flows of the system might look like. The next section proposes system measures such as specific output elements. This is followed by the solution of the system elements in the given place. In conclusion is there an overall evaluation of the system.