Vzdělávání a rozvoj dospělých
Adult Education and Development
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Stára
Vedoucí práce
Veteška Jaroslav
Oponent práce
Kovaříková Miroslava
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Základní charakteristiky vzdělávání dospělých na poli profesního vzdělávání ve firmách a dalších organizacích. Strategie rozvoje ve vzdělávání zaměstnanců, spolu s využívanými organizačními formami a metodami, tvořící koncept současného profes-ního vzdělávání v ČR. Kvalitativní výzkum se zaměřuje na analýzu vzdělávání a rozvoje vybraných třech profesí, pro které jsou vytvořeny matice procesů vzdělávání a rozvoje ve čtyřech cyklických částech: cílů a motivací, plánování strategie a rozvoje, průběhu vzdě-lávání a používaných metod a samozřejmě evaluaci a přínos vzdělávání. Basic characteristics of adult education in the field of professional education in compa-nies and other organizations. The development strategy in employee education, to-gether with the organizational forms and methods used, form the concept of current professional education in the Czech Republic. Qualitative research focuses on the anal-ysis of education and development of three selected professions, for which are created matrices of education and development as processes in four cyclical parts: goals and motivations, planning strategy and development, course of education and methods used and of course evaluation and the benefit of education.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]