Zobrazit minimální záznam

Carsharing fleet optimization with regards to vehicle powertrain type



dc.contributor.advisorJirovský Václav
dc.contributor.authorJan Landecký
dc.date.accessioned2022-08-28T22:51:51Z
dc.date.available2022-08-28T22:51:51Z
dc.date.issued2022-08-28
dc.identifierKOS-981329214805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103621
dc.description.abstractMezi poslední trendy patří snižování emisí skleníkových plynů. Zákazníci upřednostňují výrobky a služby těch firem, které se chovají ekologicky a snaží se snižovat svou uhlíkovou stopu. Pokud daný podnik disponuje i svým vozovým parkem, může přijít z vedení rozhodnutí o snížení emisí nahrazením veškerých spalovacích vozidel elektromobily. Je to ale proveditelné? Na to odpovídá tato práce, která se zabývá určením typické jízdy půjčených vozidel a zjištěním, jestli by cesty podniknuté spalovacími vozidly šly nahradit těmi elektrickými. Dále tato práce analyzuje, které části města by bylo výhodné vyhradit pouze pro elektromobily a porovnat je s navrhovanou nízkoemisní zónou.cze
dc.description.abstractThe latest trends include reducing greenhouse gas emissions. Customers prefer products and services from companies that are environmentally friendly and strive to reduce their carbon footprint. If the company in question also has its own fleet of vehicles, the decision to reduce emissions by replacing all internal combustion vehicles with electric vehicles may come from management. But is this feasible? This thesis answers that question by identifying typical journeys taken by rental vehicles and determining whether journeys taken by internal combustion vehicles could be replaced by electric vehicles. Furthermore, this thesis analyses which parts of the city would benefit from being reserved for electric vehicles only and compares them with the proposed low emission zone.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNízkoemisní zónacze
dc.subjectškodliviny ve městěcze
dc.subjectimisní mapycze
dc.subjectvítr a budovycze
dc.subjectcarsharingcze
dc.subjectUniqwaycze
dc.subjectelektromobilcze
dc.subjectzpracování datcze
dc.subjectLow Emission Zoneeng
dc.subjecturban pollutantseng
dc.subjectimmission mapseng
dc.subjectwind and buildingseng
dc.subjectcarsharingeng
dc.subjectUniqwayeng
dc.subjectelectric careng
dc.subjectdata processingeng
dc.titleOptimalizace vozového parku carsharingu z pohledu pohonu vozidelcze
dc.titleCarsharing fleet optimization with regards to vehicle powertrain typeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHeřmanová Jolana
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam