ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Diplomové práce - 12112
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Diplomové práce - 12112
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model chlazení pohonu elektrobusu

Model of cooling of electric bus traction

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Terezie Kreuzová
Vedoucí práce
Polanský Jiří
Oponent práce
Kolář Petr
Studijní obor
Aplikovaná mechanika
Studijní program
Aplikované vědy ve strojním inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky tekutin a termodynamiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce popisuje chlazení synchronního elektromotoru vyvíjeného v rámci projektu TAČR. Vzhledem k významu jednotlivých mechanismů a technologické jednoduchosti řešení se zaměřuje především na aktivní chlazení drážkou kostrou statoru. Za užití analyticko-empirických vztahů optimalizuje parametry tohoto typu chlazení pro konkrétní zadání. Získané poznatky koriguje pomocí CFD simulací.
 
The thesis describes the cooling of synchronous electric motor developed within the TAČR project. Due to the importance of individual mechanisms and technological simplicity of the solution, it focuses mainly on active cooling by a cooling jacket. Using analytical-empirical relations the parameters of this type of cooling for this particular problem are optimized. The acquired results are adjusted based on CFD simulations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103471
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.816Mb)
PRILOHA (12.48Kb)
POSUDEK (230.1Kb)
POSUDEK (626.0Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12112 [40]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV