Prototyp hry ve virtuální realitě s využitím různých typů senzorů pohybu
Prototype of virtual reality game using various types of motion sensors
dc.contributor.advisor | Pauš Petr | |
dc.contributor.author | Oleksandr Khokhych | |
dc.date.accessioned | 2022-08-25T22:52:21Z | |
dc.date.available | 2022-08-25T22:52:21Z | |
dc.date.issued | 2022-08-25 | |
dc.identifier | KOS-961987265105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/103363 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá psaním VR hry na Unreal Engine 4 s použitím různých senzorů ke sledování pohybu. Hlavním cílem této práce je analyzovat technologie a metody sledovacích systémů používaných ve VR aplikacích za účelem vývoje vlastního prototypu imerzivní VR hry. Teoretická část práce popisuje základní principy vývoje VR aplikací v prostředí Unreal Engine 4, dále analyzuje stávající typy pohybových ovladačů, principy jejich fungování a oblasti použití. Praktická část je věnována volbě konceptu budoucí hry, input systému a také tvorbě a testování prvního prototypu. Výsledkem této práce jsou 2 hotové aplikace, s použitím ovladačů stop a bez nich, a také závěr o tom, který z těchto typů pohybu je vhodnější použít. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis is about writing a VR game on Unreal Engine 4 using various sensors to track motion. The main goal of this work is to analyze the technologies and methods of tracking systems used in VR applications in order to develop our own prototype of an immersive VR game. The theoretical part of the work describes the basic principles of developing VR applications in the Unreal Engine 4 environment, as well as analyzes the existing types of motion controllers, their principles of operation and areas of application. The practical part is devoted to the choice of the concept of the future game, the input system, as well as the creation and testing of the first prototype. The result of this work are 2 ready-made applications, with and without the use of foot tracks, as well as a conclusion about which of these types of movement is more appropriate to use. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | Unreal Engine 4 | cze |
dc.subject | pohybové ovladače | cze |
dc.subject | sledovací senzory | cze |
dc.subject | VR hra | cze |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | Unreal Engine 4 | eng |
dc.subject | motion controllers | eng |
dc.subject | tracking sensors | eng |
dc.subject | VR game | eng |
dc.title | Prototyp hry ve virtuální realitě s využitím různých typů senzorů pohybu | cze |
dc.title | Prototype of virtual reality game using various types of motion sensors | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Nováček Tomáš | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika 2009 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1608]