Zobrazit minimální záznam

A study of modern locomotives drive shaft with partially suspended drive



dc.contributor.advisorFridrichovský Tomáš
dc.contributor.authorJosef Zíka
dc.date.accessioned2022-08-24T22:52:45Z
dc.date.available2022-08-24T22:52:45Z
dc.date.issued2022-08-24
dc.identifierKOS-1083588053805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103348
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je návrh kloubového hřídele moderní lokomotivy s částečně odpruženým pohonem. První část práce obsahuje rešerši se zaměřením na pohony moderních lokomotiv a používané spojky. Samotný návrh kloubového hřídele se skládá z vyšetření vzájemných pohybů komponent, výpočtu základních rozměrů (pevnostní a zástavbové hledisko) a frekvenční analýzy pohonu. Tato práce by měla sloužit jako základ dalšího návrhu pro případného dodavatele kloubového hřídele nebo dalších komponent.cze
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor thesis is a design of the drive shaft used in modern locomotives with partially suspended drive. The first part of the work contains a research which focuses on modern locomotive drives and the most used flexible couplings. The design of the drive shaft itself comprises the investigation of relative movements of drive components, basic shape calculations (strength and room requirements) and frequency analysis of the drive. This work should serve as a basis for further design for a potential supplier of the drive shaft or other components.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHnací hřídelcze
dc.subjectmoderní lokomotivacze
dc.subjectčástečně odpružený pohoncze
dc.subjectojničková spojkacze
dc.subjectrelativní pohybycze
dc.subjectpevnostní výpočetcze
dc.subjectkonstrukční návrhcze
dc.subjectfrekvenční analýzacze
dc.subjectDrive shafteng
dc.subjectmodern locomotiveeng
dc.subjectpartially suspended driveeng
dc.subjectflexible couplingeng
dc.subjectrelative movementseng
dc.subjectstrength calculationeng
dc.subjectdesign concepteng
dc.subjectfrequency analysiseng
dc.titleStudie kloubového hřídele částečně odpruženého pohonu moderní lokomotivycze
dc.titleA study of modern locomotives drive shaft with partially suspended driveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVrba Jan
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam