Studie kloubového hřídele částečně odpruženého pohonu moderní lokomotivy
A study of modern locomotives drive shaft with partially suspended drive
dc.contributor.advisor | Fridrichovský Tomáš | |
dc.contributor.author | Josef Zíka | |
dc.date.accessioned | 2022-08-24T22:52:45Z | |
dc.date.available | 2022-08-24T22:52:45Z | |
dc.date.issued | 2022-08-24 | |
dc.identifier | KOS-1083588053805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/103348 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je návrh kloubového hřídele moderní lokomotivy s částečně odpruženým pohonem. První část práce obsahuje rešerši se zaměřením na pohony moderních lokomotiv a používané spojky. Samotný návrh kloubového hřídele se skládá z vyšetření vzájemných pohybů komponent, výpočtu základních rozměrů (pevnostní a zástavbové hledisko) a frekvenční analýzy pohonu. Tato práce by měla sloužit jako základ dalšího návrhu pro případného dodavatele kloubového hřídele nebo dalších komponent. | cze |
dc.description.abstract | The purpose of this bachelor thesis is a design of the drive shaft used in modern locomotives with partially suspended drive. The first part of the work contains a research which focuses on modern locomotive drives and the most used flexible couplings. The design of the drive shaft itself comprises the investigation of relative movements of drive components, basic shape calculations (strength and room requirements) and frequency analysis of the drive. This work should serve as a basis for further design for a potential supplier of the drive shaft or other components. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Hnací hřídel | cze |
dc.subject | moderní lokomotiva | cze |
dc.subject | částečně odpružený pohon | cze |
dc.subject | ojničková spojka | cze |
dc.subject | relativní pohyby | cze |
dc.subject | pevnostní výpočet | cze |
dc.subject | konstrukční návrh | cze |
dc.subject | frekvenční analýza | cze |
dc.subject | Drive shaft | eng |
dc.subject | modern locomotive | eng |
dc.subject | partially suspended drive | eng |
dc.subject | flexible coupling | eng |
dc.subject | relative movements | eng |
dc.subject | strength calculation | eng |
dc.subject | design concept | eng |
dc.subject | frequency analysis | eng |
dc.title | Studie kloubového hřídele částečně odpruženého pohonu moderní lokomotivy | cze |
dc.title | A study of modern locomotives drive shaft with partially suspended drive | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Vrba Jan | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [297]