Návrh řešení novostavby západní silniční spojky v Poděbradech
Design of Western Road Bypass in Poděbrady
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vítězslav Malínský
Vedoucí práce
Höfler Martin
Oponent práce
Havel Tomáš
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je řešení novostavby západní silniční spojky v Poděbradech, které nabízí alternativní přemostění západního a východního břehu řeky Labe. Záměrem výstavby této pozemní komunikace je snížení dopravní zátěže v rámci města, zejména v oblasti Jiřího náměstí. V práci je analyzována současná dopravní situace v území, včetně prognózy dopravy. Tento údaj pak dále slouží k určení návrhových parametrů západní silniční spojky. Samotný projekční návrh byl rozdělen do dvou objektů, přičemž obsahuje situační výkresy, podélné profily, vzorové příčné řezy a detaily napojení na stávající silniční síť. Závěrem je předložen odhad nákladů na stavbu a provoz navrhované pozemní komunikace. The aim of this work is to desing a western road bypass in Poděbrady, which offers an alternative connection of the western and eastern banks of the river Elbe. The intention of the bypass is mainly to reduce the traffic load within the city especially in the area of the town square. The thesis analyzes the current traffic situation in the area, including an estimation of the future traffic volumes. This data is then used to determine the design parameters of the bypass. The design itself was divided into two objects, containing situational drawings, longitudinal profiles, sample cross-sections and details of the connection to the existing road network. Finally, an estimate of the costs for the construction and operation of the proposed road is presented.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]