Informační systém pro pneuservis
Information system for a tyres service
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jorge Zuňiga
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Louda Jan
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce je zaměřená na informační systémy a jejich využití pro malé podniky. Hlavním cílem práce je provést analýzu pneuservisu Láva Design a následnou implementaci informačního systému na platformě Salesforce. Nejdříve se práce věnuje teorii informačních systémů, popisuje jejich typy, a speciálně se zaměřuje na CRM systémy. Poté popisuje obecnou agendu pneuservisů a využití CRM systémů v této oblasti. Dále je v práci provedena analýza pneuservisu Láva Design a sběr požadavků majitele. Na tomto základě je proveden návrh a implementace nového informačního systému na platformě Salesforce. Poté je provedeno testování tohoto systému. V poslední části probíhá ekonomicko-manažerské vyhodnocení přínosů a nákladů nového systému a jsou popsány možnosti dalších rozšíření. The thesis is focused on information systems and their use for small businesses. The main goal of this work is to perform an analysis of the Láva Design tire service and the subsequent implementation of an information system on the Salesforce platform. First, the work focuses on the theory of information systems, describes their types, and specifically focuses on CRM systems. It then describes the general agenda of tire service shops and the use of CRM systems in this area. Next, an analysis of the Láva Design tire service and a collection of the owner's requirements is performed. On this basis, the design and implementation of a new information system on the Salesforce platform are made. Then, the new system is tested. In the last part, economic and managerial benefits and costs of the new system are evaluated and the possibilities of further extensions are described.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]