Kolaborativní robotické pracoviště pro hru dáma
Human-robot collaboration for playing checkers
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Elizaveta Isianova
Vedoucí práce
Burget Pavel
Oponent práce
Pšenička Štěpán
Studijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce si klade za cíl vytvořit kolaborativní robotické pracoviště, na kterém má člověk možnost zahrát si hru dáma proti robotu. Architektura systému, který se skládá z PLC, kolaborativního robota a systému počítačového vidění, umožňuje robotovi být plně autonomní ve vnímání šachovnice a při hraní hry. Algoritmus hry je rozšířen o umělou inteligenci, která přispívá k rychlému rozhodování a zaručuje robotu vysokou pravděpodobnost výhry. This thesis aims to create a collaborative robotic workplace for playing the game checkers with a human opponent. The architecture of the system, consisting of a PLC, collaborative robot, and a computer vision system, allows the robot to be fully autonomous in perception of the checkerboard and in playing the game. The game algorithm is extended with artificial intelligence that contributes to fast decision making and the robot's high win rate.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13135 [456]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh a realizace robota "Ball-riding robot" pro propagační účely fakulty
Autor: Malý Jakub; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)Tato bakalářská práce prezentuje metody pro modelování a ovládání pohybu Ball-riding robotu. K sestavení robotu je použita LEGO Mindstorm EV3 stavebnice. Robot je poháněn třemi všesměrovými koly a jakožto koule k balancování ... -
Využití robotů LEGO MINDSTORMS -návrh soutěžní úlohy robotický fotbal
Autor: Chada Michal; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Návrh pohybových primitiv pro šestinohý kráčející robot pohybující se v nerovném prostředí
Autor: Mrva Jakub; Vedoucí práce: Vaněk Petr; Oponent práce: Vonásek Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)