Aktivní útočník ve škole
Armed Attacker in School
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michaela Křížová
Vedoucí práce
Kovaříková Miroslava
Oponent práce
Hřebík František
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá stále aktuálnější bezpečnostní tématikou školských zařízení – aktivním útočníkem. Klade si za cíl pomocí kvantitativního dotazníkového šetření zjistit ochotu pedagogických pracovníků především základních a středních škol se účastnit vzdělávání v této oblasti a navrhnout příklad vzdělávacího semináře pro pedagogické pracovníky na téma aktivní útočník ve škole, který je postaven na základních principech zážitkové pedagogiky. The bachelor's thesis is focused on the increasingly current security issues of school facilities - an active attacker. It aim is to use a quantitative questionnaire survey to determine the willingness of teachers, especially primary and secondary schools, to participate in education in this area and to proposed an example of an educational seminar for pedagogical staff on the topic of active attacker at school. The seminar is based on the principles of experiential pedagogy.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1278]