Zobrazit minimální záznam

Development of vulnerable car ECU



dc.contributor.advisorPozděna Martin
dc.contributor.authorTomáš Pšenička
dc.date.accessioned2022-06-03T22:52:06Z
dc.date.available2022-06-03T22:52:06Z
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifierKOS-1065782170505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101102
dc.description.abstractModerní vozidla obsahují rozsáhlé počítačové sítě propojující množství řídících jednotek, senzorů a dalších zařízení ovládaných počítačovými systémy. S přibývajícím množství připojených chytrých zařízení se rozšiřuje také prostor pro vznik zranitelností. S nárůstem zranitelností přibývá také potřeba zajištění počítačové bezpečnosti. Pro zvýšení bezpečnosti je potřeba rozumět jak systém funguje a jak jeho bezpečnost ověřit. Cílem této práce je navržení a implementace zranitelné elektronické řídící jednotky, která bude zároveň s popisem způsobu zneužití jejích zranitelností sloužit pro výukové účely. Čímž nabídne studentům možnost praktickým příkladem rozšířit své znalosti v oboru zabezpečení automobilových systémů.cze
dc.description.abstractModern vehicles contain vast computer networks connecting control units, sensors, and other devices controlled by the computer systems. An increasing number of connected smart devices extends the possible attack surface. An increasing number of vulnerabilities highlights the need for cyber security. It is necessary to understand how computer systems work to increase their security. This thesis aims to design and implement the vulnerable electronic control unit, which will, together with the vulnerability exploitation description, be used for teaching purposes. Providing an opportunity for students to gain practical experience to expand their cyber security skills.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomotivecze
dc.subjectkybernetickácze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectECUcze
dc.subjectřídící jednotkacze
dc.subjectzranitelnostCANcze
dc.subjectUDScze
dc.subjectautomotiveeng
dc.subjectcybereng
dc.subjectsecurityeng
dc.subjectECUeng
dc.subjectcontrol uniteng
dc.subjectvulnerabilityeng
dc.subjectCANeng
dc.subjectUDSeng
dc.titleVývoj zranitelné jednotky ECUcze
dc.titleDevelopment of vulnerable car ECUeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeDostál Jiří
theses.degree.disciplinePočítačová bezpečnostcze
theses.degree.grantorkatedra informační bezpečnosticze
theses.degree.programmeInformatika 2010cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam