Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika
Game Development Demos - Game Physics
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Daniel Jiřík | |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T22:52:29Z | |
dc.date.available | 2022-05-31T22:52:29Z | |
dc.date.issued | 2022-05-31 | |
dc.identifier | KOS-1062775508905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/100866 | |
dc.description.abstract | Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď by nejspíše hledal těžko. S odpovědí na tuto otázku pomáhá tato bakalářská práce. Za tímto účelem byly vytvořeny webové stránky, které se skládají ze 6 výukových dem. Dema mají jednotné, jasné, intuitivní uživatelské rozhraní a byly testovány jedenácti uživateli. | cze |
dc.description.abstract | Physics is a common problem in current games. However, if you would have asked an average player a simple question, how does the in-game physics work, he/she would probably have a hard time finding the answer. Therefore, this thesis was created to help answer this question. To achieve this, web pages were created which consist of 6 teaching demos. Demos have a uniform, clear, intuitive UI and were tested by eleven users. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Výuková dema | cze |
dc.subject | Fyzikální engine | cze |
dc.subject | Herní engine | cze |
dc.subject | Fyzika | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | Teaching demos | eng |
dc.subject | Physics engine | eng |
dc.subject | Game engine | eng |
dc.subject | Physics | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.title | Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika | cze |
dc.title | Game Development Demos - Game Physics | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sedláček David | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [435]